دیدار مسئولین کانون کشور با فرماندار سرپل‌ذهاب

با هدف بررسی پروژه‌ی مرکز سرپل‌ذهاب از زلزله‌ی سال ۱۳۹۶، دیدار مسئولین کانون کشور (امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع، امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی، علی رفیعی مشاور کانون کشور) با فرماندار سرپل‌ذهاب صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هدف بررسی پروژه‌ی مرکز سرپل‌ذهاب از زلزله‌ی سال ۱۳۹۶ دیدار مسئولین کانون کشور (امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع، امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی، علی رفیعی مشاور کانون کشور) به همراه محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان و مسئولان ستاد استان کرمانشاه با فرماندار سرپل‌ذهاب صورت پذیرفت.
بابلی فرماندار سرپل‌ذهاب ضمن قدردانی از حضور کمالوندی معاون توسعه و مدیریت کانون کشور و دیگر مسئولان همراه، نقش کانون شهرستان سرپل‌ذهاب را بسیار مهم و اثرگذار دانست و کانون این شهرستان را از مراکز مهم فرهنگی و هنری در سرپل‌ذهاب به شمار آورد.

دیدار مسئولین کانون کشور با فرماندار سرپل‌ذهاب
امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون کشور با اشاره به تولیدات مهم کانون از جمله اکران فیلم‌ بچه زرنگ‌ بیان داشت: دیدن این فیلم در شهرستان سرپل با آمار ۱۵۰۰ نفری، نشان از محبوبیت آثار تولیدی کانون و همچنین اهمیت حضور مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان را دارد.
 در این دیدار امین کمالوندی جهت حمایت از مرکز فرهنگی و هنری سرپل‌ذهاب، تامین اعتبار اجاره‌ی مرکز سرپل‌ذهاب را در نظر گرفت تا این مرکز با توجه به عدم ساخت پروژه‌ی آن، بتواند برای ارائه‌ی خدمات به کودکان و نوجوانان سرپل‌ذهاب، در مکان مناسبی ساکن شود. 
بابلی فرماندار سرپل‌ذهاب نیز ضمن تشکر از این حضور بر حمایت همه جانبه از کانون و فعالیت‌ها و مرکز سرپل‌ذهاب، تصریح و تاکید کرد که فرمانداری سرپل‌ذهاب نگاهی کاملا" فرهنگی به شرایط دارد و به این رویکرد خود افتخار می‌کند.
در ادامه فرماندار سرپل‌ذهاب نسبت به تلاش‌ها، فعالیت‌ها و طرح‌های محمد خیاط‌زنجانی مدیرکل کانون استان که در مباحث فرهنگی بسیار عمیق و دغدغه‌مند تلاش می‌کند تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =