افزایش همکاری کانون البرز  و اداره آموزش و پرورش استثنایی در سال جدید

مدیر کل و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، ضمن بررسی تفاهم نامه‌ی همکاری با اداره آموزش و پرورش استثنایی بر افزایش همکاری در سال جدید تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، زینب عاشری، مدیر کل کانون استان در نشست بررسی مفاد تفاهم نامه و زمینه‌های همکاری مشترک کار با کودکان و نوجوانان توان یاب و دارای نیازهای ویژه را اجر و ثواب و فیض دائمی خوانده و افزود نباید از این گروه بچه‌ها غافل شویم بلکه باید توجه ویژه‌ای  به این عزیزان و خانواده‌هایشان  و به ویژه مادرانشان که سعی مضاعفی در پرورش و رشد این عزیزان می‌کنند داشته باشیم و با تدارک برنامه‌های مناسب در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای این عزیزان گام برداریم.

در ادامه‌ی این نشست فرانک فروزانفر، کارشناس مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و  کارشناسان آموزش و پرورش استثنایی  استان، به بررسی فعالیت‌های مشترکی که تا کنون صورت پذیرفته و معرفی ظرفیت‌های موجود پرداختند.

بررسی مفاد تفاهم نامه در حضور کارشناسان هنری، آموزش و پژوهش و روابط عمومی کانون و بیان دیدگاه‌های این عزیزان از دیگر بخش های این نشست هم اندیشی بود که روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در اتاق جلسات کانون البرز برگزار شد.

گفتتنی است قرار است در سال جدید مربیان کانون با همکاری مدرسان اداره آموزش و پرورش استثنایی در دوره‌های آموزش زبان اشاره و روانشناسی کودکان به ویژه کودکان با نیازهای ویژه شرکت کنند.

بهره مندی کودکان و نوجوانان توان یاب( معلول) از امکانات مراکز کانون به ویژه مرکز مجتمع که تنها مرکز خدمات دهی به کودکان فراگیر است، تولید محتواهای مناسب و برگزاری کارگاه‌های نمایش خلاق، حجم سازی و ... و همچنین برگزاری نمایشگاه آثار تولیدی این  گروه از مخاطبان از دیگر نکاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =