دوره‌ی آموزشی تربیت معنوی کودک با همکاری کانون کرمانشاه

در ماه مبارک رمضان، ویژه‌ی والدین، مربیان و فعالان حوزه‌ی تربیت کودک و نوجوان، دوره‌ی آموزشی مجازی تربیت معنوی کودک با همکاری کانون کرمانشاه، به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در ماه مبارک رمضان، ویژه‌ی والدین، مربیان و فعالان حوزه‌ی تربیت کودک و نوجوان، دوره‌ی آموزشی مجازی تربیت معنوی کودک با همکاری کانون کرمانشاه، به صورت مجازی برگزار شد.
با توجه به ماه پر برکت رمضان و آمادگی بیشتر برای توجه به بعد معنوی متربیان، دوره‌ی تربیت معنوی کودک با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از سوم فروردین در قالب ۶ جلسه‌ی آنلاین برگزار شد.
گفتنی است در این دوره از اساتید مطرح استانی و کشوری همچون زهرا جانجانی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عالم‌زاده نوری، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا اعلایی، حجت‌الاسلام والمسلمین خدادادی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر وحید امیری و دکتر محمد خیاط‌زنجانی دعوت به عمل آمد.
این دوره که همچون دوره‌ی پیشین توسط کانال دوره‌های آموزشی تربیت محور برگزار شد با استقبال خوب مخاطبین همراه بود و موضوعات مختلفی را از قبیل تربیت معنوی قرآنی، تربیت معنوی حکمی، تربیت معنوی متناسب با شب قدر، تربیت معنوی و انتخاب الگو در کودک، فرآیند تربیت معنوی تقوا محور را شامل می‌شد.
لازم به ذکر است که ششمین و آخرین جلسه‌ی این دوره‌ی آموزشی جمعه هفتم اردیبهشت برگزار می‌گردد و در انتها نیز توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به شرکت کنندگان گواهی پایان‌دوره اعطا می‌گردد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت دسترسی به محتوای این دوره و اطلاع از سایر دوره‌های آموزشی به کانال   @tarbiyat_kodak_k مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =