کد خبر: 338957
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
نخستین جلسه شورای فرهنگی کانون نمین در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

اولین جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نمین در سال ۱۴۰۳، روز چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه که با حضور مربیان آفرینش‌های هنری و ادبی و نیروی خدماتی مرکز تشکیل شد، زهرا فرج زاده مربی مسئول مرکز در ابتدای جلسه با تبریک سال جدید، اجرای موفقیت‌آمیز و باکیفیت برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در کتاب کار سالانه را درگرو اتحاد و همدلی و تلاش مضاعف همکاران در طول سال عنوان کرد.

زهرا فرج زاده با تشکر از زحمات همکاران در سال گذشته گفت : باید فرصت سال ۱۴۰۳ را در جهت پیشبرد اهداف کانون به‌ویژه معرفی خدمات کانون به خانواده‌ها و جذب و پایدارسازی اعضا به خصوص اعضای نوجوان، شاداب سازی مراکز برای حضور اعضا و عملیاتی کردن سیاست‌های ابلاغی کانون برای سال جدید با رویکرد مرکز محوری، نوجوان محوری و مخاطب محوری غنیمت شمرده و از امکانات و داشت‌های خود به نحو مناسب بهره‌برداری کنیم.

وی بابیان اینکه جلب رضایتمندی مراجعه‌کنندگان به‌خصوص اولیای اعضا از اهداف مهم کاری ما در این سال است، تصریح کرد : با افزایش کیفیت و انعطاف بخشیدن به فعالیت‌ها می‌توان مرکز را به سمت برآورده کردن مطالبات خانواده‌ها و تکریم ارباب‌رجوع سوق داد.

در ادامه مربی مسئول مرکز ،شرح وظایف هرکدام از مربیان پاره‌وقت و نیروی خدمات مرکز را در طول سال تشریح کرد.

شایان‌ذکر است، بررسی کتاب کار، برگزاری کارگاه‌های فصل بهار از دیگر دستور کارهای این نشست فرهنگی بود که هر یک از همکاران به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در این موضوع پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =