ویژه برنامه "پرنده های آزادی" در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرخ‌شهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری  ویژه برنامه" پرنده‌های آزادی" در حمایت از کودکان غزه و با شعار "عهد آشکار" در مرکز فرهنگی هنری فرخ‌شهر برگزار شد.  
در این برنامه روح الله واحد مدیر کل کانون با اشاره به مظلومیت‌ها و محدودیت‌های کودکان غزه اجرای این دست برنامه‌های فرهنگی را حمایتی معنوی از این قشر عنوان کرد و گفت: کودکان ایران با همین قدمهای کوچک می‌توانند حامیان بزرگی برای مردم بی‌دفاع غزه باشند و اجرای این قبیل برنامه‌ها می تواند پیک امیدی برای مقاومت آنان در برابر ظلم باشد.  
وی افزود: ایرانیاین بزرگترین حامیان غزه هستند و در تمام موارد از آنان دفاع می‌کنند.  
واحد در بخش دیگر صحبتهای خود شهدای شاخص کانون را معرفی کرد و از کودکان و نوجوانان حاضر در جلسه دعوت به مطالعه کرد و گفت: مطالعه و فعالیت‌های علمی، فرهنگی باید بخشی از اوقات غنی شما را پر کند که با حضور در کانون و شرکت در برنامه‌های مراکز می‌توانید به خوبی از ظرفیت حاضر بهره‌مند شوید.   
در این برنامه که با حضور روح الله واحد مدیر کل کانون، محمد رضا سمیع عضو شورای شهر فرخ‌شهر، هادی رئیسی نمایندگی و محمد موسوی ریئس انجمن شعر هجران، سید اصغر موسوی مسوول شورای تبلیغات اسلامی شهرستان، فرزانه جعفری مسوول کتابخانه ملاصدرا اجرا شد از دو بخش اجرایی و کارگاهی تشکیل شده بود.  

ویژه برنامه "پرنده های آزادی" در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرخشهر برگزار شد


در بخش اجرایی که با همکاری دبستان دکتر رامین قدسی برگزار شد دانش آموزان و اعضای کانون به اجرای سرود، معرفی کتاب، خواندن دل‌نوشته شعر و داستان با محوریت غزه پرداختند.  
رونمایی از پانل شهدای شاخص فرخ‌شهر از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این روز بود که قرار است در این پانل هر ماه یک شهید شاخص شهرستان فرخ‌شهر معرفی شود.  
بخش دیگر این برنامه در قالب کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی اجرا شده و دانش‌آموزان حاضر در برنامه در کارگاه‌های کاردستی، سفالگری، ادبی و نقاشی خلاق به خلق اثر  پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =