داوران مرحله استانی جشنواره هنرهای نمایشی کانون مازندران تعیین شدند

داوران مرحله استانی جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران تعیین شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار " این صحنه خانه‌ماست "  در بخش‌های نمایش ( صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی )، نمایش خلاق ( نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش ) و نمایشنامه‌نویسی، برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان در مازندران برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه این جشنواره در مازندران، سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی را به عنوان داوران این جشنواره معرفی کرد.

سید رضا عمرانی نسب، کارشناس مسئول هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، دارای تحصیلات هنری های نمایشی ۳۴سال فعالیت در حوزه هنرهای نمایشی است . وی در زمینه بازیگری ، کارگردانی ، تدریس ...( تئاتر ،رادیو ، تلویزیون ، سینما) فعالیت می نماید.

مهیار هزار جریبی، لیسانس عمران؛ فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه‌ی نمایش از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده و تا به امروز؛ حضور در سه دوره جشنواره فجر- جشنواره بسیج -جشواره مقاومت -جشنواره سوره ماه -و دیگر جشنواره‌های معتبر را در کارنامه کاری خود دارد. و در برگزیده‌ی جشنواره‌های هنری در بخش های نویسندگی، کارگردانی و بازیگری شده است.

فاطمه( بنفشه) بزرگی،  فارغ التحصیل رشته کارگردانی تاتر است که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵آغاز کرد. و.ی در زمینه بازیگری و آموزش تئاتردر بابل فعال است و دارای رتبه‌های کشوری و استانی بوده  و در نمایش: ژاندارک در آتش به کارگردانی خانم مهرانه به نهاد - نمایش میخواستم اسب باشم به کارگردانی محمدرشیدا و شهرآبستن به کارگردانی مهدی قاسمیان بازی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =