نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی آغاز شد

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی با برگزاری مراسم افتتاحیه رسماً آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.


زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

آب سوران اضافه کرد: ۲۰ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده بود که ۱۰ اثر شامل ۷ اثر کانونی و ۳ اثر در بخش آزاد از شهرستان های ارومیه، مهاباد، سلماس و ماکو به مرحله استانی صعود کردند که هر ۱۰ اجرا تا پایان امروز اجرا خواهند کرد.

ایشان با تمجید از گروه های شرکت کننده گفت: برای من مایه ی مباهات است که شما نوجوانان و جوانان در یک کار گروهی شرکت کرده اید و  توانایی های هنری خودتان را روی این صحنه به نمایش در می آورید.

اجرای نمایش تکم گردانی توسط محراب عبدالله زاده عضو ارشد مرکز ماکو و پخش تیزر جشنواره از دیگر برنامه های اجرا شده در آئین افتتاحیه بود.

اولین نمایشی که روی صحنه رفت نیز نمایش «هپل و برکه» به کارگردانی الهام  شیخ زاده از ارومیه بود.

لازم به ذکر است؛ اجراهای مرحله استانی جشنواره نوزدهم تا پایان روز ۸ اردیبهشت  به میزبانی سالن شهید دربندی مجتمع شهید فرخی ارومیه واقع در خیابان والفجر ۲ داخل پارک ملت ادامه خواهد داشت و تماشای این جشنواره برای عموم مردم آزاد می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =