همکاری و مشارکت آموزش و پرورش در شناسایی شاعران و نویسندگان نوجوان

کارشناسان کانون پرورش فکری هرمزگان با هدف جذب و شناسایی شاعران و نویسندگان نوجوان با معاون پرورشی و رئیس اداره فرهنگی معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، طاهره مسافری کارشناس آفرینش های ادبی و راحله خادمی کارشناس آموزش و پژوهش کانون هرمزگان با محمود غیبی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش و احمد سالاری رئیس اداره ی فرهنگی معاونت پرورشی دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار مسافری و خادمی در باره ی فراخوان شناسایی شاعران و نویسندگان نوجوان و همچنین جشنواره ی خاتم گفتگوکردند.
مسافری ضمن تشریح فعالیت های انجمن های ادبی کانون بر ضرورت اطلاع رسانی به اولیای تربیتی و  بهره‌مندی دانش آموزان علاقه مند و مستعد ادبی از خدمات این انجمن ها تاکید کرد.
وی همچنین در خصوص جشنواره ی خاتم اظهار داشت: معصومه میری مربی ادبی کانون که در جشنواره ی هشتم خاتم حائز رتبه ی شایسته ی تقدیر شده است کار آموزش به شرکت کنندگان در این جشنواره را بر عهده دارد و امید است آثار فاخری برای شرکت در این جشنواره خلق گردد.
در پایان مسئولان حوزه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از حضور کارشناسان کانون هرمزگان حمایت و مشارکت خود را در فراخوان شناسایی و جذب نویسندگان و شاعران نوجوان اعلام نمودندو قرار شد فراخوان جشنواره ی خاتم و شناسایی شاعران و نویسندگان نوجوان در اختیار مدارس سراسر استان قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =