سالگرد آسمانی شدن مربی هنرمند کانون کرمانشاه

با حضور مدیرکل و جمعی از همکاران کانون استان، مراسم سومین سالگرد آسمانی شدن مرحومه مریم کامدوست مربی هنرمند کانون کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با حضور مدیرکل و جمعی از همکاران کانون استان، مراسم سومین سالگرد آسمانی شدن مرحومه مریم کامدوست مربی هنرمند کانون کرمانشاه برگزار شد.
مرحومه «مریم کامدوست»، مربی‌مسئول فرهنگی کانون استان کرمانشاه و متولد ۱۳۵۸ بود. او علاوه بر انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری، طراحی و ساخت چندین عروسک ویژه نمایش‌های عروسکی، جشنواره‌های عروسکی استانی و کشوری، و... را نیز در کارنامه کاری خود داشت.
مرحومه کامدوست، در نمایش‌نامه‌نویسی، تولید نمایش عروسکی، داوری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری، طراحی و اجرای دکور برنامه‌های و جشنواره‌های استانی و کشوری، ترویج کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، و ...حضوری فعال داشت و آثار بسیاری در همه این زمینه‌ها از او باقی مانده است.
گفتنی‌است این همکار هنرمند، طی سانحه تصادف، به کُما رفت و متاسفانه پس از چند روز تحمل جراحات ناشی از این حادثه دلخراش، سرانجام در غروب روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.
مرحومه مریم کامدوست، ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در قطعه هنرمندان شهر کرمانشاه به خاک سپرده شد و یاد و خاطره‌ی این بانوی هنرمند میان همکاران کانون استان همیشه زنده بوده و از وی به عنوان یک مربی توانمند و دلسوز برای کودکان و نوجوانان یاد می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =