باید با عزم جدی و تلاش جهادی زمینه حضور حداکثری کودکان و نوجوانان را در مراکز کانون فراهم نماییم

مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری استان : از مهمترین وظایف مربیان،ارتباط گیری مناسب و صمیمانه با کودکان و نوجوانان با ابزارهای گوناگون و کشف استعدادهای آینده سازان کشور است .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،گردهمایی مربی مسوولان مراکز کانون استان اصفهان در گلپایگان با حضور مهدی آقایاری مدیر کل، کارشناسان ستادی و مربی مسوولان مراکز کانون استان اصفهان در گلپایگان برگزار شد .

در ابتدای جلسه آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری ضمن تشکر از تلاش و زحمات همه همکاران به تبیین شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری ، تشریح سیاست‌ها ، سند راهبردی و برنامه ریزی های مدون در سال جدید با رویکرد فعالیت ها بر اساس نوجوان محوری و مرکز محوری و توجه ویژه به نیاز نوجوان امروز با برنامه های نوجوان محور، تاکید کرد و عنوان نمود :

 همه باید بایک عزم جدی و تلاش جهادی با بستر سازی مناسب ، زمینه های حضور حداکثری کودکان و نوجوانان را در مراکز فراهم نماییم و این میسر نخواهد شد جز با ارتباط گیری مناسب و صمیمانه با کودکان و نوجوانان با ابزارهای گوناگون و کشف استعدادهای آنها برای ترسیم نسل آرمانی و حرکت به سوی تشکیل کانون پیشرو برای رسیدن به قله ایی که مورد نظر مقام معظم رهبری است . 

ایشان در بخش دیگری از صحبت های خود برلزوم  صحبت کردن با ادبیات مناسب با کودکان و نوجوانان اشاره کرد و بیان نمود : احترام به شخصیت و روحیات بچه ها و اجرای برنامه های مناسب و با کیفیت وغنی سازی اوقات فراغت با روش های خلاقانه و ظریف ، می توان انتظارات خانواده ها را برآوره کرد و زمینه جذب و پایدارسازی اعضا و بخصوص نوجوانان را فراهم نمود .

گفتنی است آقای عسگریان فرماندار و آقای عبیری رییس آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان در این گردهمایی حضور پیدا کردند و جوایز برگزیدگان فراخوان های  بین المللی ، ملی و استانی اعضای  مرکز گلپایگان را به همراه مدیر کل کانون استان اصفهان اهدا کردند .


در ادامه گردهمایی ، کمیسیون های تخصصی تشکیل شد و به بررسی چالش ها پرداختند و با ارائه راهکارهای  مناسب برای برون رفت از وضعیت موجود و رسیدن به وضعیت مطلوب برنامه ریزی کردند .

گردهمایی مربی مسوولان مراکز کانون استان فردا نیز ادامه خواهد داشت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =