راهیابی ۴ نفر از اعضای ادبی استان به "باشگاه قاف"

۴ نفر از اعضای فعال مراکز و انجمن نویسندگان نوجوان استان یزد به عنوان استعداد برتر ادبی در بخش داستان به باشگاه قاف راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، مونا میرجلیلی، ریحانه خالقی، فاطمه دهقانی و زهرا حدادزاده بعد از دو مرحله داوری مرحله اول بررسی آثار و مرحله بعد گزینش در مصاحبه مجازی توانستند به اردوی باشگاه قاف برسند.

آفرینش‌های ادبی استان یزد سوابق ۱۰ استعداد برتر استان یزد را به ستاد ارسال کرد و در مرحله داوری آثار هفت نفر از اعضا به مرحله مصاحبه راه یافت و در ادامه از این میان ۴ نفر به عنوان استعداد برتر به قاف رسیدند. این در حالی است که اعضای دعوت شده به قاف نیز باشاخص‌هایی در برنامه‌های این اردوی ادبی مورد گزینش قرار می گیرند که ملاک انتخاب نهایی آن‌ها خواهد بود.

براساس اعلام ستاد زمان برگزاری اردوی باشگاه قاف بعد از ایام امتحانات اعضا خواهد بود. به گفته فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون باشگاه قاف یک حرکت ملی و اقدامی برای ثبت نشان قاف بر فعالیت‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. این حرکت، بستری مناسب برای هدایت نوقلمان از سوی صاحب نظران و پختگی آثار آنان فراهم می کند. در واقع "قاف" باشگاه تخصصی ادبی که اعضای شاخص و استعدادهای برتر ادبی در آن قله ادب و فرهنگ را فتح خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =