بازدید مربیان و کارشناسان کانون همدان از مراکز کانون کرمانشاه

بازدید یک‌روزه‌ی مربیان و کارشناسان کانون همدان از مراکز کانون کرمانشاه، با هدف هم‌افزایی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با یکدیگر، صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، بازدید یک‌روزه‌ی مربیان و کارشناسان کانون همدان از مراکز کانون کرمانشاه، با هدف هم‌افزایی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با یکدیگر، صورت پذیرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، ضمن تشکر از حضور ارزشمند مربیان و کارشناسان کانون استان همدان در کرمانشاه؛ گفت: این تعاملات بسیار خوب و اثرگذار خواهد بود و سبب هم‌افزایی و یکپارچکی بیشتر مراکز کانون در کشور خواهد شد و تجارب ارزنده‌ای نیز در زمینه‌ی بومی‌سازی اهداف و فعالیت‌های کانون در هر استان کسب می‌شود که در جهت پیشبرد برنامه‌های سازمانی، پیش‌برنده و سازنده خواهد بود.

بازدید مربیان و کارشناسان کانون همدان از مراکز کانون کرمانشاه
وی با اشاره به برخی از طرح‌های اجرا شده در استان و ضمن ارائه‌ی توضیحاتی در خصوص آنها، افزود: استان کرمانشاه دارای تجربیات موفقی در زمینه‌های نوجوان‌محوری، اطلس فرهنگی، طرح استعدادیابی اعضا، ایجاد مراکز تخصصی نوجوانان، تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان و... است که هر یک نمونه‌ی بارزی از یک کار موفق در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان می‌باشد که به بازدهی رسیده و نتایج بسیار مطلوبی را نیز،در پی داشته است.
زنجانی تصریح کرد: این بازدیدها فرصت ویژه‌ای در  جهت تعاملات و تبادلات تجربیات و اندیشه‌های خلاق است و ما نیز در مجموعه‌ی کانون استان از نقطه‌نظرات موثر شما عزیزان استقبال می‌کنیم چرا که هر نظری حاصل پیشینه‌ی ارزشمند شما بوده و کاربرد صحیح آن توانمندی بیشتر را میسر می‌سازد.
در ادامه مربیان و کارشناسان استان همدان با همراهی گروه کارشناسی کانون کرمانشاه، از بخش‌های مختلف مراکز استان بازدید نمودند و تجربیات خود را در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و... به اشتراک گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =