کد خبر: 339390
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
بازدید 39
ویژه برنامه‌های روز معلم در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت روز معلم مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برنامه‌های متنوعی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان قزوین روز معلم در سال ۱۴۰۳ با اجرای برنامه‌های متنوع در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین همراه بود.

مرکز فرهنگی و هنری شهید سانی‌خانی معرفی وقایع روز معلم و چند فعالیت فرهنگی، هنری و طرح ادبی با محوریت روز معلم را با حضور اعضای طرح کانون اجرا کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان به مناسبت هفته معلم ویژه برنامه ای شامل کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با حضور سی دانش‌آموز از مدرسه دخترانه شهید حسن طاهرخانی برگزار کرد.

مربیان این مرکز  و مرکز ضیاآباد هم‌چنین با حضور در مدارس لوح سپاس روز معلم را که از طرف مدیرکل کانون اهدا شده بود، به معلمان  همکار طرح کانون مدرسه تقدیم کردند.

این برنامه کتابخانه‌ای شامل چند بخش و کارگاه بود. از جمله کارگاه نقاشی «معلم من» برگزار شد، در ادامه کارگاه نوشتن خلاق شامل نوشتن"دلنوشته"برای تشکر و قدر دانی از معلم‌ها انجام شد،

معرفی شخصیت استاد مطهری در قالب طرح دیواری، معرفی کتاب "سرگذشت مطهر" روخوانی کتاب "شش شاگرد تازه " توسط مربی انجام شد.اهدای یادبود کانون به معلمان بخش پایانی این برنامه بود.

به مناسبت روز معلم حجت‌الاسلام محسن آذرتاش امام جمعه سگزآباد از کانون بازدید کرد و ضمن قدردانی از مربیان کانون همراه با بازدید از آثار اعضا با فعالیت‌های کانون آشنا شد.

مرکز فرهنگی هنری کانون ضیاآباد به این مناسبت فعالیت‌های فرهنگی و هنری با حضور ۳۰ دانش‌آموز مدرسه پسرانه ضیا شامل کاردستی گل‌های کاغذی، شعر خوانی و تقدیم هدیه به معلم را اجرا کرد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون شریفیه با حضور چهل عضو پسر از مدرسه امام رضا(ع) فعالیت‌های کارگاه نقاشی با موضوع «معلم من»، شعرخوانی و اهدای یادبود به معلمان را انجام داد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه با فعالیت‌های برگزاری جشن، کارگاه نقاشی و کلاژ و اجرای مسابقه این مناسبت را گرامی داشت.

ویژه برنامه‌های روز معلم در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =