نشست هم اندیشی نوجوان با مدیر کل کانون لرستان

اعضای نوجوان فعال در حوزه پژوهشگری و علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان با مدیرکل کانون استان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ اعضای نوجوان فعال در حوزه پژوهشگری و علوم و نجوم کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان طی نشستی با مدیرکل کانون دیدار و گفت و گو کردند.
درابتدای این نشست صمیمی که در سالن کنفرانس اداره کل کانون پرورش فکری لرستان برگزار شد، نوجوانان به بیان دیدگاه های خود در خصوص برگزاری برنامه ها پرداخته و نکته نظرات خود را در راستای فعالیت های پژوهشی و علوم و نجوم بیان کردند.
در بخشی از این نشست هم اندیشی رضا داوری ضمن خیر مقدم به اعضای نوجوان برتر کانون پرورش فکری لرستان اظهار داشت: شما سرمایه های کشور هستید.
 وی اضافه کرد: پیشرفت کنونی جمهوری اسلامی ایران مدیون دانشمندان بزرگی است که با خلوص نیت و تلاش شبانه روزی توانستند به قله های پیشرفت و بالندگی برسند و شما نوجوانان این دانشمندان را الگوی خود قرار دهید.

نشست هم اندیشی نوجوان با مدیر کل کانون لرستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان بر اهمیت و نقش علم و دانش در زندگی مطالبی را بین داشت و افزود: در ادیان گوناگون به تناسب به فراگیری علم و دانش توصیه شده است اما هیچ دینی همانند اسلام و به اندازه آن مسلمانان را به آموختن علوم گوناگون و یا دادن آن به دیگران به منظور رواج علم و دانش میان مردم تأکید نکرده است.
وی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) که می فرمایند: علم آموزی برهر مسلمانی واجب است گفت: در قرآن کریم و روایات معصومین (ع) در خصوص فضیلت علم و علم آموزی سخنان زیادی موجود است و علم آموزی نقش ارزنده‌ای در حیات الهی انسان دارد. 
در بخش پایانی این نشست از برگزیدگان مسابقه های مختلف نجومی و پژوهشی از سوی مدیر کل کانون لرستان تجلیل به عمل آمد.

نشست هم اندیشی نوجوان با مدیر کل کانون لرستان


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =