انتصاب مریم ژاله به‌عنوان معاون فرهنگی کانون استان اصفهان

مهدی آقایاری در حکمی مریم ژاله را به عنوان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان ، مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در این حکم با اشاره به توانایی‌های مریم ژاله آورده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب سرکار عالی به موجب این حکم به به عنوان « معاون فرهنگی کانون استان اصفهان » منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده: رسالت اصلی کانون، زمینه سازی شکوفایی استعدادها و تعالی فکری کودکان و نوجوانان ایران عزیز اسلامی است . با این نگاه ایجاد فرصت یادگیری مهارت ها ، توسعه تجربه های خلاق و افزایش کیفیت فعالیت های فرهنگی و روز آمد سازی روش و محتوای فعالیت ها از ضرورت های اساسی و اقدامات کانون به حساب می آید .

در بخشی دیگر مهدی آقایاری ابراز امیدواری کرده است: امید است در پرتو حق تعالی و در راستای فعالیت های کانون با تلاش آگاهانه ، مجدانه و جهادی سرکار عالی و ایجاد تعامل مناسب با همکاران مجموعه ذی ربط، از رهگذربرنامه ریزی ، ابتکار و خلاقیت ، هدایت و کنترل صحیح فعالیت هاو فرایندهای فرهنگی مراکز استان ، شاهد شکوفایی نوینی در این حوزه باشیم .

براساس این خبر، رئیس اداره امورتربیتی مشاوره و مراقبت دربرابر آسیب های اجتماعی،رئیس اداره مراقبت دربرابر آسیب های اجتماعی،کارشناس مراقبت دربرابر آسیب های اجتماعی، کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری اداره کل آموزش و پرورش استانهای اصفهان و خوزستان از سوابق مریم ژاله به شمار می رود .

تدریس در دانشگاه فرهنگیان،تالیف کتاب ایمن سازی مدارس دربرابر رفتارهای پرخطر،چاپ تالیف کتاب آسیب شناسی شبکه های اجتماعی بر نوجوان ،چاپ کتاب راهنمای عملی تاب آوری در مدارس، چاپ مقاله : طراحی آموزشی مهارت تصمیم گیری و تاثیر آن بر عزت نفس دانش آموزان پایه ششم ابتدایی و مقالات و پایان نامه های تحصیلی از سوابق علمی ودانشگاهی معاون فرهنگی جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان یه حساب می آید .

انتصاب مریم ژاله به‌عنوان معاون فرهنگی کانون استان اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =