تقدیر از اعضای برگزیده ی کانون در جشنواره قصه گویی استانی و مسابقه‌ی «دوست فلسطینی من»

از امیرحسین مقبلی برگزیده ی مسابقه ی «نامه ای به دوست فلسطینی من» و امیرحسام مقبلی برگزیده جشنواره استانی قصه گویی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان، همزمان با روز گرامیداشت مقام معلم، نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی به همراه طاهره مسافری کارشناس آفرینش های ادبی در مدارس استعدادهای درخشان حضور یافتند و از امیرحسین و امیرحسام مقبلی تقدیر کردند.
امیرحسین مقبلی دانش آموز پایه ی یازدهم دبیرستان استعدادهای درخشان شهید حقانی و برگزیده ی مسابقه ی «نامه ای به دوست فلسطینی من» و امیرحسام مقبلی دانش آموز پایه ی هشتم دبیرستان تیزهوشان طلایه داران اسدپور است که در جشنواره ی قصه گویی استانی و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به اجرای نقالی داستان «رستم و سهراب» پرداخته بود.
در نشستی که به صورت جداگانه با حمید پویافر و صادق مهرانی مدیران دبیرستان های مذکور برگزار شد، نعیم اسدی به معرفی کانون، اهداف و فعالیت های آن با تاکید بر کارگاه های حال خوش زندگی ویژه ی نوجوانان و مرکز تخصصی علوم پرداخت.

تقدیر از اعضای برگزیده ی کانون در جشنواره قصه گویی استانی و مسابقه‌ی »دوست فلسطینی من»
 مسافری نیز درباره ی فراخوان شناسایی شاعران و نویسندگان نوجوان، همچنین مسابقه ی داستان نویسی خاتم توضیحاتی ارائه نمود و از مدیران مدارس خواست با انتشار فراخوان های مذکور کانون را در خصوص شناسایی دانش آموزان مستعد و علاقه مند یاری نمایند.
 وی همچنین به دیگر اقدامات و فعالیت های مهم کانون هرمزگان نظیر ترجمه ی ۳ عنوان کتاب کودک به گویش بومی و انجمن های ادبی اشاره کرد و از مدیران مذکور دعوت نمود به منظور هم افزایی و اجرای برنامه های مشترک از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید به عمل آورند.
در پایان نعیم اسدی ضمن معرفی کانون و خدمات ویژه ی آن به کودکان و نوجوانان از ۴ تا ۲۲ سال، از دانش آموزان مدرسه نیز خواست به کانون های نزدیک مدرسه و محل سکونت خود مراجعه و از خدمات و کتابخانه ی تخصصی کودک و نوجوان استفاده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =