زبان انگلیسی با هوش مصنوعی

زبان‌آموزان کانون زبان چهارمحال و بختیاری برای اولین بار در استان، زبان انگلیسی را همراه با هوش مصنوعی و نمایش انیمیشن زبان اصلی یاد گرفتند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری و طبق فراخوان اعلام شده از طرف کانون زبان استان، زبان‌آموزان و علاقمندان به فراگیری زبان انگلیسی با تهیه بلیط از طریق سایت اعلام شده در این برنامه شرکت کردند.

کارگاه تقویت زبان انگلیسی با انیمیشن و هوش مصنوعی در روز پنجشنبه ۱۳ ادیبهشت ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از زبان‌آموزان و جمعی از مدرسین کانون زبان ایران برگزار گردید.

 زبان انگلیسی با هوش مصنوعی
در این مراسم که با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید سرکار خانم درخشان، کارشناس و مدرس کانون زبان ایران به ارائه توضیحات در مورد نحوه برگزاری کارگاه و نکات مهم  در مورد یادگیری زبان انگلیسی پرداخت.

گروه سنی مخاطب این کارگاه را افراد بالای ده سال تشکیل میداد که اکثر نوجوانان به همراه والدین خود در این رویداد شرکت کردند. طبق نظرسنجی و پایش بازخورد اعضا از این کارگاه، اکثریت فراگیران از روش برگزاری کارگاه ابراز خرسندی کردند و بر ادامه دار بودن آن تاکید داشتند.

تقویت اسپیکنینگ، لسنینگ و استفاده از تکنولوژی‌های بروز جهت استفاده فراگیران و همچنین جذب فراگیران جدید از اهداف کانون زبان استان چهارمحال و بختیاری در برگزاری این کارگاه می‌باشد.

قابل ذکر اینکه این کارگاه هر هفته بصورت منسجم و طبق برنامه‌ی درسی برگزار می‌شود.

زبان انگلیسی با هوش مصنوعی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =