کد خبر: 339939
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
بازدید 21
بررسی سند راهبردی چشم انداز پنج ساله‌ی کانون البرز

مدیر کل، کارشناسان و مسوولان مراکزکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، سند راهبردی پنج ساله‌ی کانون استان را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، این سند بر اساس نظام مسائل احصا شده در برش استانی مهندسی فرهنگی و حول پنج موضوع احصا شده توسط فعالان کودک استان در حوزه مسائل کودک و بر اساس اسناد بالادستی کانون، از سوی مدیر کل کانون البرز، تنظیم و پیشنهاد شده است.

کاشتن بذر ایمان در دل کودکان و نوجوانان، خدمت رسانی فرهنگی، هنری و ادبی و تولی گری در حوزه‌ی کودک و نوجوان از مهم ترین اولویت‌های این سند است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز بر اساس این سند، ضمن خدمت رسانی فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان در حوزه‌ی تربیت مربی و استفاده از خدمات حلقه‌های میانی در راستای شبکه‌سازی فعالان کودک، فعالیت خواهد کرد.

توسعه‌ی مراکز ثابت و سیار، خانواده محوری و تدارک فعالیت برای خانواده‌ها به ویژه مادران، کمک به توسعه‌ی فردی و گروهی از دیگر نکاتی است که در این راهبردها مورد توجه قرار گرفته است.

زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز در نشست ویژه بررسی این سند که روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، برگزار شداز همکارانش خواست ضمن برقراری ارتباط موثر با خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان در راستای تربیت کودکان و نوجوانان با استفاده از فعالیت های اثرگذار کانون تلاش کنند.

این مقام مسوول همچنین به مربیان تاکید کرد  تا به معرفی فعالیت های کانون به ویزه فعالیت های اوقات فراغتی تابستان پرداخته و تمامی مراکز تبلیغات مناسبی برای فعالیت ها داشته باشند.

در ادامه‌ی این نشست در خصوص عناوین فعالیت های تابستانی، شرایط انتخاب مربیان کارگاه‌های تخصصی، روزهای تشکیل کارگاه‌ها،تعریف فعالیت های ویژه مانند پاتوق کتابخوانی برای مادران، برگزاری اردوهای تفریحی، مهارتی و توجه ویژه به  فعالیت‌های علمی - پژوهشی در مراکز بحث و تبادل نظر شد .

بررسی سند راهبردی چشم انداز پنج ساله‌ی کانون البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =