برگزاری همایش سراسری مسئولان حراست کانون در «ساحت خورشید»

همایش سراسری مسئولان حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «در ساحت خورشید» از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مشهد مقدس برگزار شد.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این همایش که رئیس کانون زبان ایران و مدیرکل کانون استان خراسان رضوی نیز حضور داشتند، ابتدا روح‌الله عباسی‌نژاد مدیر دفترمرکزی حراست کانون ضمن تبریک دهه کرامت، رویکرد این دوره را آموزشی، تعاملی و تبیینی عنوان کرد و گفت: تبیین رویکردها و سیاست‌های کاری؛ آموزش‌های کاربردی و تخصصی و همچنین تعمیق و توسعه تعاملات در کنار هم‌اندیشی از اهداف اصلی این همایش است.

در ادامه مهدی ذوالفقاری رئیس کانون زبان ایران، گزارشی از عملکرد کانون زبان ایران در حوزه ملی و بین‌المللی ارایه کرد و به بیان اهمیت و نقش تاثیرگذار حراست در کانون زبان ایران در حوزه صیانتی و مشاوره‌ای پرداخت و از مسوولان حراست در استان‌ها خواست با توجه به نقشی که می‌توانند در تصمیم‌سازی‌ها داشته باشند آسیب‌های موجود در کانون زبان را شناسایی کنند.

برگزاری همایش سراسری مسئولان حراست کانون در «ساحت خورشید»

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه حراست، مسوولان این بخش را مشاورانی امین برای سازمان و تعاملات‌شان را مثبت و سازنده برای کانون زبان ایران دانست.

براساس این گزارش در دومین روز این همایش رییس سازمان حراست کل کشور با حضور در جمع مسئولان حراست کانون به تشریح رویکرد سازمان حراست کل کشور و بیان نقش حراست در سازمان‌ها پرداخت.

وی نیروی انسانی را با ارزش‌ترین سرمایه سازمان دانست که صیانت از این سرمایه اصول کار حراست است و بر تلاش برای  حفظ  و نگاه داشت آن تاکید کرد.

حامد علامتی، مدیرعامل کانون دیگر مهمان روز دوم همایش در ساحت خورشید نیز اساس کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را کار تربیتی عنوان و نگاه صیانتی و حمایتی را از اصول اساسی سیاست‌های کانون معرفی کرد.

علامتی در ادامه به اقدام‌های انجام شده در حوزه‌های تولید و فرهنگی کانون در یک‌سال گذشته پرداخت و افزود: با این اقدام‌ها کانون به‌عنوان یک مسئله در ذهن افراد تاثیرگذار جامعه تبدیل شده است.

برگزاری همایش سراسری مسئولان حراست کانون در «ساحت خورشید»

وی نیز از تلاش‌های مدیر دفتر مرکزی حراست کانون قدردانی و آرامش امروز کانون را نتیجه تلاش‌های جهادی کارکنان حراست دانست.

سمیه‌سادات ابراهیمی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل نیز مهمان سومین روز این همایش در سخنانی به نقش و جایگاه مهم حراست در سازمان و بیان حساسیت کار این افراد در ساحت تعلیم و تربیت پرداخت.

امیر محمد پور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی دیگر میهمان روز سوم همایش نیز بر نقش ملجا و پناهگاه بودن حراست و نقش مشاوره‌ای آن‌ها در سازمان اشاره کرد و اقدام‌های حوزه منابع انسانی را برای کارکنان حراست تبیین و به سوال‌های آنان در این زمینه پاسخ داد.

برگزاری همایش سراسری مسئولان حراست کانون در «ساحت خورشید»

در نشست پایانی همایش، ضمن طرح انتظارات دفتر مرکزی در راستای اهتمام به رویکرد صیانتی، جهادی و قرارگاهی و تاکید به حضور و همراهی میدانی، از کارکنان برتر حراست استان‌ها و کارشناسان دفتر مرکزی حراست در سال ۱۴۰۲ با اهدای لوح تقدیر و تندیس، تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =