نشست شورای فراغتی و تربیتی در کانون کرمانشاه

نشست شورای فراغتی و تربیتی در کانون کرمانشاه، با تبیین پیش‌بینی برنامه‌های ادارات استان با حضور رابطین آنها، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، نشست شورای فراغتی و تربیتی در کانون کرمانشاه، با تبیین پیش‌بینی برنامه‌های ادارات استان با حضور رابطین آنها، برگزار شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان ضمن خیر مقدم به حاضرین، با بررسی دستور کار جلسه و پخش پاورپوینتی از فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اولویت ما نیز در مورد توجه ویژه به مسائل هویت‌بخش، اهمیت شاخص امید و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌باشد که توجه بر ابزار رسانه به جهت تقویت امید آفرینی در جامعه از مواردی‌است که به آن تاکید شده است.
وی افزود: در این نشست سعی ما بر این است تا با هم‌افزایی با یکدیگر بتوانیم مسائل مربوط به حوزه‌ی کودک و نوجوان را هموارتر سازیم و با برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که با تعامل با یکدیگر برای فرزندان این سرزمین تدارک می‌بینیم بتوانیم اتفاقات خوبی را برای این عزیزان رقم بزنیم و در نتیجه وظیفه و نقش خود را در آینده‌ی این مرز و بوم به نحو مطلوبی ایفا نماییم.

نشست شورای فراغتی و تربیتی در کانون کرمانشاه
در ادامه رابطین ادارات عضو شورای فراغتی و تربیتی، پیش‌بینی برنامه‌ریزی‌های مربوطه‌ی سازمان خود را به سه اولویت اعلام شده در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان شامل هویت آفرینی، امید به آینده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را ارائه دادند، سپس در راستای کاهش بحران‌های حوزه‌ی نوجوان به اولویت‌های تعیین شده پرداختند.
در همین راستا رابطین به موارد مختلفی جهت ارائه‌ی راه‌کارهای مورد توجه اشاره داشتند همچون: در نظر گرفتن ظرفیت‌های مکانی سازمان تبلیغات اسلامی، برنامه‌ی زندگی با آیه‌ها، اجرای طرح مستوران و استخراج آیات و روایات جهت ایجاد محتوا، تعریف دوره‌های آموزشی خود مراقبتی برای نوجوانان، اجرای برنامه‌های هویت‌بخش، توجه به مقوله‌ی عفاف و حجاب، کرمانشاه‌شناسی و معرفی مشاهیر، نمایش و نقد فیلم برای نوجوانان، انجام تبلیغات محیطی با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و اردوهای طرح شهید جعفری و... از جمله مباحثی بود که در این نشست طرح و در خصوص هر یک از آنها بحث و تبادل نظر انجام گرفت و مواردی هم جهت اجرایی شدن برنامه‌ها مصوب گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =