نشست «بازیابی زبان و هویت ملی از رهگذر شاهنامه در جهان‌شهر ادب فارسی»

نشست «بازیابی زبان و هویت ملی از رهگذر شاهنامه در جهان شهر ادب فارسی» به مناسبت روز بزرگداشت حکیم فردوسی و حکیم عمر خیام در کانون استان مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نشستی تخصصی در حوزه زبان و ادبیات فارسی به مناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و حکیم عمر خیام از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار می‌شود.

در این نشست که با عنوان «بازیابی زبان و هویت ملی از رهگذر شاهنامه در جهان‌شهر ادب فارسی» و به شکل حضوری و مجازی برگزار می‌شود، ابوالفضل حری دانشیار دانشگاه اراک درباره زبان و هویت ملی از رهگذر شاهنامه در جهان‌شهر ادب فارسی سخنرانی خواهد کرد.

نشست «بازیابی زبان و هویت ملی از رهگذر شاهنامه در جهان‌شهر ادب فارسی»

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست به نشانی اراک، پارک شهر، خیابان فداییان اسلام، اداره کل کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مراجعه و یا از طریق نشانی  http://live.kpf.ir.ch/adabi-honari این برنامه را دنبال کنند.

نشست «بازیابی زبان و هویت ملی از رهگذر شاهنامه در جهان‌شهر ادب فارسی» بعدازظهر روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ در اداره‌کل کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =