در ایام الله دهه فجر صورت گرفت:

ویژه برنامه‌ دهه فجر با رنگ و بوی فاطمی در روستاهای بخش مرکزی قم

امسال طنین روح‌نواز ایام الله دهه فجر در روستاهای بخش مرکزی استان که با عطر فاطمی همراه بود به فعالیت‌های مربی سیار روستایی این بخش جان تازه‌ای بخشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، امسال طنین روح‌نواز ایام الله دهه فجر در روستاهای بخش مرکزی استان که با عطر فاطمی همراه بود به فعالیت‌های مربی سیار روستایی این بخش جان تازه‌ای بخشید.

کریمی، مربی سیار روستایی بخش مرکزی استان قم در این باره گفت: استقبال اعضای کانون و دانش‌آموزان مدرسه‌های روستا به حدی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف زیاد است که گل سرسبد آن‌ها که برنامه‌ی دهه‌ی فجر می‌باشد، مربی خود را به یکباره در حین اجرای برنامه‌ می‌بیند و البته امسال با رنگ و بوی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) این مهم به زیباترین شکل ممکن اجرا شد.

برنامه‌هایی از قبیل معرفی شخصیت‌ها، معرفی ایام و وقایع، نمایشگاه کتاب‌های انقلابی، نمایش فیلم، قصه گویی، امانت کتاب، برگزاری مسابقه، سرودها و شعارهای انقلابی، بازگویی خاطرات پدر و مادها از زمان انقلاب و همچنین گرامیداشت ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) از اهم فعالیت‌های سیار روستایی بخش مرکزی بود.

این ویژه برنامه در روستاهای مبارک‌آباد، قلعه سلطان باجی، والیجرد و قمرود برگزار شد