قطعه‌ی موسیقی «نامه» پیشکش به روح شهید حججی کلید خورد

این دیدار که با عرض احترام و ارادت به ساحت بزرگوار شهید مدافع حرم و حضور بر سر مزار مطهر ایشان آغاز و با رونمایی و معرفی قطعه موسیقی به نام «نامه» و اعلام آغاز ساخت کلیپ ویژه‌ی شهید حججی در حضور خانواده‌ محترم و در منزل ایشان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، مدیر کل کانون استان به همراه کارشناس موسیقی‌وتولید و جمعی از کارشناسان فرهنگی استان قزوین از خانواده‌ی گرانقدر شهید حججی در استان اصفهان دیدار کردند.

این دیدار با عرض احترام و ارادت به ساحت بزرگوار شهید مدافع حرم و حضور بر سر مزار مطهر ایشان آغاز و با رونمایی و معرفی قطعه موسیقی به نام «نامه» و اعلام آغاز ساخت کلیپ ویژه‌ی شهید حججی در حضور خانواده‌ محترم و در منزل ایشان انجام شد.

لازم به ذکر است که اثر «نامه» که قرار است شهریورماه و در روز سالگرد عروج آن شهید عزیز به سمع و نظر عموم برسد از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم است که سیدعلی حسینی‌ایمنی شاعر و مهدی قاسمی خواننده آن هستند. آهنگسازی و تنظیم این قطعه را سهیل مطیعا، محمدرضا مکرمی کارگردانی کلیپ و حسن ندافی تهیه‌کنندگی این موزیک ویدیو را بر عهده دارد.