گزارش تصویری حضور جمعی از مسئولان کانون کشور در ثلاث‌باباجانی، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین

با هدف بررسی پروژه‌های زلزله‌ی سال ۱۳۹۶ حضور امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع، امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی، علی رفیعی مشاور از کانون کشور، در ثلاث باباجانی، سرپل‌ذهاب و بازدید از مرکز قصرشیرین انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هدف بررسی پروژه‌های زلزله‌ی سال ۱۳۹۶ حضور امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع، امیر محمدپور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی، علی رفیعی مشاور از کانون کشور به همراه محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان کرمانشاه و مسئولان ستاد کانون استان، در ثلاث باباجانی، سرپل‌ذهاب و بازدید از مرکز قصرشیرین انجام گرفت.
در این بازدیدها ضمن نشستی با فرمانداران هر شهرستان و بررسی پروژهای مراکز کانون، مسئولان مراکز در سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی به ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های مراکز و نحوه‌ی فعالیت آنها پس از زلزله پرداختند و در نشست با آنها در خصوص چالش‌ها و راهکارهای رفع آنها صحبت شد؛ همچنین طرح‌ها و برنامه‌های در دست اجرا در کانون معرفی شد و در ادامه از مرکز شهرستان قصرشیرین نیز بازدید به عمل آمد.
گفتنی‌است مرکز استیجاری ثلاث‌باباجانی نیز در این شهرستان افتتاح گردید تا مربیان بتوانند تا زمانی‌که مرکز آنها آماده می‌شود از مکان مطلوب‌تری جهت ارائه‌ی خدمات کانون به مخاطبان برخوردار گردند.