لبنانی‌ها در جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی شرکت می‌کنند

با انتشار فراخوان جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی به زبان عربی، کودکان و نوجوانان کشور مسلمان لبنان نیز آثار خود را به این جشنواره ارسال خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کشور لبنان اولین کشوری است که فراخوان عربی جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی به آن ارسال می‌شود.
در همین حال با اعلام فراخوان جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی به زبان عربی توسط روابط عمومی و امور بین الملل کانون، شرایط شرکت در این جشنواره در سایت بین الملل کانون به آدرس www.kanoonintl.com منتشر شده است.
قرار است دبیر مجمع همکاری‌های فرهنگی و هنری کانون طی مذاکرات خود با موسسه کشافة المهدی (عج) و در راستای تفاهم نامه کانون با این موسسه، فراخوان را در اختیار طرف لبنانی قرار دهد تا علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره ساکن کشور لبنان و حوزه مقاومت و بیداری اسلامی در جریان برگزاری این رویداد هنری مذهبی قرار بگیرند و از این راه گامی موثر در جهت ترویج جشنواره و فرهنگ رضوی در کشورهای بیداری اسلامی به ویژه در بین کودک و نوجوان برداشته شود.
مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی به میزبانی کانون استان آذربایجان غربی، پایان روز 15 شهریور تعیین شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مطالعه فراخوان  در سایت کانون و یا وبلاگ تخصصی دبیرخانه به آدرس www.azargharbi.blogfa.com در جریان نحوه‌ی شرکت در جشنواره قرار بگیرند.