برگزاری جشنواره قصه گویی مربیان موسسه قرآنی حضرت زینب (س)

جشنواره قصه گویی مربیان موسسه قرآنی حضرت زینب (س) در کانون پرورش فکری کیاسربرگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، در مراسم اختتامیه دوره آموزش عملی قصه گویی مربیان موسسه قرآنی حضرت زینب (س) سازمان تبلیغات اسلامی کیاسر که توسط کانون پرورش فکری این شهرستان به اجرا درآمد ، جشنواره ای با عنوان قصه گویی مربیان موسسه قرآنی حضرت زینب (س) برگزار شد.
ام لیلا رضایی مربی قصه گویی این دوره آموزشی ، در این مراسم به بیان شیوه های جذب نوجوانان برای شرکت در فعالیت های دینی واسلامی اشاره کرد و افزود: قصه یکی از موثر ترین روش های انتقال مفاهیم و آموزه ای دینی و اخلاقی است که می تواند مورد استفاده مربیان قرار گیرد.
وی تصریح کرد:با توجه به  اشتیاق شرکت کنندگان از این کلاس ها که در فصل پاییز برگزار شده بود؛ ادامه این دوره  آموزشی در فصل زمستان نیز اجرا شد و در نتیجه برگزاری جشنواره قصه گویی مربیان موسسه قرآنی حضرت زینب (س) یکی از دستاوردهای این دوره آموزشی بوده است.
رضایی خاطر نشان کرد: در این جشنواره 12 نفر از مربیان موسسه قرآنی حضرت زینب (س) به بیان قصه های خود پرداختند که با نتیجه اعلام شده از سوی داوران جشنواره، 3 نفر به عنوان برگزیده تعیین ومورد تقدیر قرار گرفتند.
مسلمی، مدیر موسسه قرآنی حضرت زینب (س) با ابراز خرسندی از برگزاری این دوره آموزشی و جشنواره قصه گویی، و تاثیر عمده ای که در پی خواهد داشت، خواستار ادامه همکاری با کانون پرورش فکری کیاسر شد.
گفتنی است: داوری این جشنواره را شش نفر از اعضای کودک ونوجوان کانون کیاسر به عهده داشتند.
علی رحیمی،امیر رضا باقری ،علی هاشمی، حسین فیاضی،سید حسن رضوی و مسعود ایمانی از داوران این جشنواره بوده اند.