مربی قصه گوی کانون پرورش فکری استان اردبیل به جشنواره بین المللی قصه گویی راه یافت

عسگر جعفری پاشالو مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز 2 مشگین شهر با قصه‌ی «نقاش و معمار» در بخش مربیان موفق شد به شانزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی راه یابد.
جشنواره منطقه ای شانزدهمین جشنواره قصه گویی 27 دی در استان بوشهر با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان داد از استان اردبیل لیلا نظمی در بخش آزاد، محسن وظیفه و عسگر جعفری در بخش مربیان، نیلوفر صفروند در بخش برگزیدگان منطقه ای و حبیبه کریمی در بخش برگزیدگان پیشین این جشنواره حضور داشتند.
 سیما نوروزی سپیده از همدان با قصه‌ی «پهلوانی از پهلوانان»، نرجس شمس آبادی با قصه «دزدان در مسجد جامع» از اصفهان و ملیحه کرمی از بوشهر با قصه«سردار ایرانی آریوبرزن» سایر برگزیدگان بخش مربیان بودند.
بر اساس رای هیات داوران متشکل از مهناز فتاحی، معصومه باقری و پروین وفایی، در بخش برگزیدگان پیشین مهدی رحمانی با قصه ی «راز درخت انجیر» از اصفهان و زهره منتظری با قصه «مرد جوراب باف» از استان کرمان موفق شدند تا به مرحله‌ی نهایی جشنواره راه پیدا کنند.
قصه «رستم 10 ساله» مسعود شاهنگی از اصفهان تنها برگزیده بخش آزاد این جشنواره بود.
هیئت داوران در بخش راه‌یافتگان به مرحله منطقه‌ای نیز، سیده محدثه حسینی از گلستان و سوسن حیاتی از بوشهر را به ترتیب با قصه‌های «مردی از هزاوه» و «کودک ماهی‌گیر» را به عنوان برگزیده معرفی کرد.