تجلیل ازفعالان  در عرصه وقف درکهگیلویه و بویراحمد / تقدیر ازروابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان

در همایش یاوران وقف از فعالین در عرصه وقف درکهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد و همچنین زینب الهی نژاد روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان روابط عمومی فعال و برتر در همکاری در عرصه اطلاع‌رسانی وقف مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد؛در این آیین که به مناسبت هفته وقف با حضور امام جمعه شهر یاسوج ،معاون سیاسی امنیتی استاندار و مسئولین استانی در مسجد صاحب الزمان شهر یاسوج برگزار شد؛ همچنین از روابط عمومی های فعال در عرصه وقف از  جمله زینب الهی نژاد روابط عمومی کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
گفتنی است در این همایش راهکارهای ترویج وقف در استان بررسی شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در این همایش گفت: در استان 16 موقوفه شامل 936 رقعه تاکنون به ثبت رسیده که نیمی از انها 5 سال اخیر اهدا شده است.
حجت الاسلام موسوی اعظم گفت : اگر چه فرهنگ وقف در استان در سالهای اخیر توسعه خوبی داشته اما اموال وقفی بیشتر کم منفعت زا بوده است.
رضوانی معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این همایش توجه واقفین به ساخت نیازمندیهای مناطق محروم و دورافتاده را خواستار شد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه یاسوج هم به نقش و آثار ارزشمند سنت حسنه وقف اشاره کرد و بر ترویج بیش از پیش این فریضه تاکید کرد.