معرفی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به نحو شایسته به کودکان ونوجوانان از وظایف خطیر خادمان آن هاست

جلسه بررسی برنامه های طرح ریزی شده ویژه گرامی داشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کانون استان البرز تشکیل شد .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان،امروز شنبه 30 دی ماه 91 و در آستانه بهمن، ماه حماسه و پیروزی، جلسه ای  با حضور مدیر کل و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز به منظور بررسی برنامه های اعلام شده ویژه گرامی داشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران  و چگونگی ارائه آنها برگزار شد .
صفی اله رمضانخانی مشاور مدیر عامل و رییس کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر استان البرز، ضمن  اشاره به  بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که  عادت دادن کودکان و جوانان به داشتن همت بلند و افق دور دست را یکی از نیازهابرشمرده اند و بر ترویج روحیه خودباوری و اینکه "ما می توانیم"تأکید فرموده اند ،عنوان داشت  حماسه ای  که در بهمن ماه سال 1357 به رهبری امام خمینی (ره) و توسط ملت قهرمان ایران صورت گرفت و برای همیشه در تاریخ حیات بشر جاودان خواهد ماند ،باید حفظ و نگه داری شده و به نحو شایسته به کودکان ونوجوانان انتقال یابد تا  کودکان و نوجوانان ما نیز با این اهداف به خوبی آشنا شوند که البته این آگاهی‌بخشی در آینده کشورمان بسیار حیاتی است و آثار مثبت زیادی خواهد داشت. اگر شعارهای اصلی انقلاب اسلامی مانند استقلال، آزادی و آزادگی برای نسل جدید به‌خوبی تببین شوند، ‌آنها می‌توانند در آینده  پاسدار تمامیت ارضی کشور باشند و از منافع ملی در عرصه‌های مختلف به خوبی دفاع کنند.
و برای این منظور  این عرصه هم از نظر محتوا و همچنین از نظر شکل نیاز داریم تا در قالب‌هایی تازه‌تر و به روز و نیز با ابزاری جدید با کودکان و نوجونان عمل کنیم  .
در ادامه نیز کارشناسان رئوس برنامه ها را در سه بخش فرهنگی ،هنری و ادبی اعلام نمودند که از مهم ترین این عناوین می توان به تجدید میثاق همکاران و اعضا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز با آرمان های امام راحل (ره) در روز 9 بهمن و آستانه دهه فجر ،برگزاری مسابقات فرهنگی ،هنری و ادبی و اجرای شکوهمند جشن های انقلاب اشاره کرد .