برگزیدگان شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان معرفی می‌شوند

جوایز برگزیدگان شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان هم‌زمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، 18 تیر در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون اهدا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این آیین برترین کتاب‌های منتشر شده سال‌ 1391 در رشته‌های شعر، داستان تالیف کودک و خردسال، داستان تألیف نوجوان، داستان ترجمه، علمی و آموزشی، دینی، زندگی‌نامه، کتاب‌های خودمان، بازنویسی، گرافیک و تصویرگری معرفی و از آن‌ها تجلیل خواهد شد.
در همین مراسم 1 مداد پرنده (مهم‌ترین جایزه جشنواره)، 11 لوح زرین، 11 جایزه ویژه، 4 جایزه تلاش و 30 لوح تقدیر به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
هیأت داوران شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان در مجموع 561 اثر در بخش کودک و 221 کتاب در بخش نوجوان را مورد ارزیابی قرار دادند.
در این مراسم سیدصادق رضایی مدیرعامل کانون و حمید نوایی‌لواسانی دبیر شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان سخنرانی خواهند کرد.
مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان جشنوار کتاب ساعت 15 تا 17 روز سه‌شنبه 18 تیر در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.