فعالیت‌های کانون در مدارس آبادان اجرا می‌شود

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 3 آبادان استان خوزستان با حضور در مدارس این شهرستان بچه‌ها را با فعالیت‌های کانون آشنا می‌کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرضیه ململی نوترکی مسوول کانون شماره 3 آبادان با اعلام این خبر گفت: مربیان این مرکز کانون در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر با حضور در مدارس این شهرستان اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی می‌کنند.
وی برنامه‌هایی چون معرفی کتاب، آموزش نقاشی، خوش‌نویسی، نمایش فیلم، اجرای نمایش و فعالیت کتاب‌خوانی را از جمله برنامه‌هایی معرفی کرد که با حضور مربیان کانون در مدارس اجرا می‌شود.
مسوول کانون شماره 3 آبادان یادآور شد: در آخرین حضور مربیان کانون در دبستان پسرانه سعدی آبادان مربیان ضمن معرفی کتاب «اقیانوس‌ها بچه‌ها را با جانوران ساکن آب‌ها آشنا کردند»، بچه‌ها را به کتاب و کتاب‌خوانی تشویق کردند.
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان 52 مرکز ثابت و سیار دارد که بیش از 40 فعالیت را برای کودکان و نوجوانان 7 تا 16 سال اجرا می‌کند.