«خاله مرجان و خروس» بار دیگر در مرکز تئاتر کانون

اجرای دوباره‌ی نمایش «خاله مرجان و خروس» به نویسندگی و کارگردانی مریم کاظمی در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش فولکلور که بر اساس داستان قوقولی قوقول کتاب دوم ابتدایی در دهه پنجاه نوشته شده است سال گذشته در مرکز تئاتر کانون اجرا شد و قرار است بار دیگر از 15 بهمن هم‌زمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این مرکز با سابقه بر روی صحنه برود.
نمایش «خاله مرجان و خروس» ماجرای دو خواهر به نام‌های مرجان و ریحان را به نمایش می‌گذارد که در دو مزرعه کنار هم زندگی می‌کنند اما یکی از آن‌ها اهل کار و کوشش نیست و ادامه داستان ...
حسین محب اهری، مریم کاظمی، مرجان احمدی، سمیه نادری، آنا نمکچیان، پریسا فلاح‌زاده، عماد سالکی، نازنین صفا و حسام کلانتری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.
این نمایش شاد و آهنگین با طراحی صحنه و لباس رضا مهدی‌زاده، موسیقی فرید نوایی و طراحی عروسک سهیلا باجلان آماده اجرا شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تلفن 88966119 مرکز تولید تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران نسبت به ذخیره بلیت این نمایش اقدام کنند.
گفتنی است خاله مرجان و خروس صبح‌ها ویژه مدارس و مهدهای کودک با هماهنگی قبلی اجرا می‌شود.