«کتاب کوچک برای داستان‌نویسی» حائز دریافت شش لاک‌پشت پرنده شد

«کتاب کوچک برای داستان‌نویسی» نوشته‌ی فریدون عموزاده خلیلی تنها کتابی است که موفق به دریافت امتیاز شش لاک‌پشت پرنده در دومین دوره‌ی اهدای این جایزه‌ی ادبی شد.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این کتاب منتشر شده از سوی انتشارات کانون با موضوع آموزش داستان‌نویسی، در بخش نوجوان بر اساس رای داوران از میان آثار منتشر شده در زمستان سال1391 امتیاز شش لاک‌پشت پرنده را دریافت کرد.
هم‌چنین 2 کتاب "آرزوی سوم" نوشته مصطفی خرامان از مجموعه‌ی رمان نوجوان امروز کانون پرورش فکری در بخش نوجوان و کتاب "کلید کوچولو" اثر ابراهیم قدردان با طراحی و تصویرگری علی خدایی از انتشارات کانون در بخش خردسال به عنوان منتخب دریافت 3 لاک‌پشت پرنده معرفی شد.
پیش از این نیز در دوره‌ی قبلی، تعدادی از کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به دریافت لاک‌پشت پرنده شده بودند.   
لاک‌پشت پرنده در هر فصل بهترین کتاب‌های منتشر شده در زمینه ادبیات کودک و نوجوان را به انتخاب منتقدان، نویسندگان و کارشناسان با امتیاز شش لاک‌پشت (کتاب‌های بسیار عالی)، پنج لاک‌پشت (کتاب‌های عالی)، چهار لاک‌پشت (کتاب‌های خیلی خوب) و سه لاک‌پشت (کتاب‌های خوب) به خانواده‌ها و کودکان ونوجوانان معرفی می‌کند.
آیین اهدای این جایزه و گفت‌و گو با نویسندگان و مترجمان ساعت 17 روز یک شنبه 4 اسفند در تهران. خیابان شریعتی، پایین تر از خیابان معلم، فروشگاه مرکزی شهر کتاب برگزار می‌شود.