نایب قهرمانی تیم والیبال کانون در رقابت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش

والیبالیست‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان نایب قهرمانی مسابقات ورزشی وزارت آموزش و پرورش را از آن خود کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این رقابت‌ها در دو گروه چهار تیمی برگزار شد و تیم والیبال کانون پس از شکست دادن سه تیم مرحله‌ی گروهی، در بازی نیمه‌نهایی تیم دانشگاه فرهنگیان را با شکست روبرو کرد و راهی دیدار نهایی شد.
این دیدار عصر روز 6 اسفند 1392 در مجموعه‌ی ورزشی شهید چمران واقع در منطقه‌ی حکیمیه‌ی تهران برگزار شد و والیبالیست‌های شایسته کانون در این مسابقه و در رقابتی نزدیک، بازی را با نتیجه 3 بر یک به تیم معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش واگذار کردند و به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند.
ست نخست این دیدار به نفع تیم والیبال کانون پایان یافت ولی این تیم سه ست بعدی را به حریف واگذار کرد.
رحیم جالیزبان، حمید کهندل‌نیا، بهبود کرمی، مرتضی امیراحمدی، مسعود امجدیان، علیرضا صادقی، حسین نوروز‌زاده، رضا رمضانی، اسماعیل ناطقی و پرویز اکبری اعضای این تیم را تشکیل می‌دادند و سرپرستی و مربی‌گری آن نیز بر عهده‌ی رضا خلجی و مهرداد صالحی بود.
پیش از این نیز روز 4 اسفند 1392 تیم فوتسال کانون در بازی نهایی این رقابت‌ها، با شکست دادن تیم دانشگاه فرهنگیان - با نتیجه 6 بر صفر - عنوان قهرمانی این مسابقه‌ها را به خود اختصاص داده بود.