کد خبر: 227488
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
برقراری امکان ارتباط مستقیم با مدیرعامل در سایت کانون

امکان ارتباط مستقیم با مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از طریق بخش ارسال نظرات پایگاه خبری کانون فراهم شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کاربران این پایگاه خبری از این پس می‌توانند با مراجعه به سایت کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  و بخش «ارسال نظرات» در نوار بالای سایت، پیام‌ها، دیدگاه‌ها، گزارش‌ها، انتقادها و پیشنهادهای خود را پیرامون فعالیت‌های کانون با علیرضا حاجیان‌زاده در میان بگذارند.
به گفته‌ی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در همین بخش امکان ارتباط با این مدیریت نیز از طریق انتخاب گزینه‌ی مدیر سایت فراهم شده است و کاربرانی که مایلند نظرها و دیدگاه‌ها و نامه‌های آنان در اختیار دیگر مدیران و بخش‌های کانون قرار بگیرد می‌توانند این گزینه را انتخاب کنند.
محسن حموله در این زمینه گفت پیش از این، امکان ارتباط با سایت کانون، تنها در کنار خبرها و از طریق ارسال پیام میسر بود که در ماه‌های اخیر با توجه به تاکید مدیرعامل و افزایش تعداد پیام‌ها و عدم امکان نمایش برخی از آن‌ها در سایت، این بخش نیز فعال شد.
وی توضیح داد که پایگاه‌های خبری در زمینه‌ی انتشار پیام دارای قوانین مشخصی هستند و بسیاری از این پایگاه‌ها حتی امکان نمایش پیام‌ها را فراهم نمی‌کنند اما روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون به منظور احترام به دیدگاه‌های مخاطبان، بخشی از این نظرها را که مغایرتی با این قوانین و قواعد ندارد، منتشر می‌کند.
به‌گفته‌ی حموله برخی از این پیام‌ها هیچ ارتباطی با محتوای خبر نداشت و در عین حال برخی از آن‌ها نیز به مسایل شغلی و معیشتی و مسایل داخلی کانون مربوط بود که آشکار کردن آن در کنار خبر مورد نظر، با اصول حرفه‌ای اطلاع‌رسانی در نهادی فرهنگی مانند کانون و سایت خبری آن مغایرت داشت.
وی در همین حال یادآور شد که طی چند سال اخیر همواره روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون با توجه به وظیفه‌ی ذاتی خود و رسم امانت‌داری، تمامی این پیام‌ها را در اختیار مدیرعامل جدید و مدیرعامل سابق و دیگر مسوولان مرتبط قرار می‌دهد.
حموله همچنین گفت که ارسال پیام در کنار خبرها همچنان به قوت خود باقی است اما در طراحی سایت جدید تمهیدات دیگری نیز برای برقراری ارتباط تعاملی با مخاطبان فراهم خواهد شد.
سایت جدید خبری کانون با نسخه‌ی جدید نرم افزاری و قالبی تازه تا چند ماه آینده رونمایی می‌شود.
حموله در پایان یادآور شد که روابط عمومی کانون این امکان ارتباطی را در اختیار کاربران سایت قرار داده است تا آنان بتوانند از آن به عنوان فرصتی برای طرح دیدگاه‌های خود استفاده کنند و در عین حال بررسی صحت و سقم برخی از این پیام‌ها و رسیدگی به آن نیز توسط مسوولان و افراد مورد وثوق مدیرعامل کانون صورت می‌پذیرد.