تجلیل مدیرعامل کانون از شهدای مقاومت اسلامی لبنان در گفت‌و‌گو با المنار

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازدید از موزه جنگ لبنان با شبکه‌ی تلویزیونی المنار گفت‌وگو کرد و به تجلیل از شهدای مقاومت اسلامی پرداخت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در حالی که در منطقه‌ی اقلیم‌التفاح از موزه‌ی دفاع مقدس مبارزان لبنانی در مقابل رژیم غاصب قدس(ملیتا) دیدن می‌کرد گفت که این موزه حس مقابله با دشمن را در بازدید‌کنندگان القا می‌کنند و تداعی ایستادگی رزمندگانی است که در مقاومت اسلامی لبنان حضور داشتند.
وی در این گفت‌وگو از شهدای لبنانی تجلیل کرد و افزود: حضور معنوی و ماندگاری شهدای گرانقدر مقاومت در این فضا و جای جای این منطقه به خوبی حس می‌شود.
اقلیم‌التفاح یکی از اصلی‌ترین مراکز مقاومت رزمندگان لبنانی حزب‌الله در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی طی سال‌های اشغال این کشور است.
رزمندگان حزب‌الله در دل جنگل‌های این منطقه سرسبز و مرتفع مواضع اشغالگران را با بهره‌گیری از شیوه‌ی جنگ‌های نامنظم مورد هدف قرار می‌دادند و فرماندهان دشمن این نبردها را سخت‌ترین تجربه‌های جنگی خود طی آن سال‌ها توصیف کرده‌اند.
در این میان صحنه‌های دلاوری رزمندگان شجاع مقاومت اسلامی لبنان اکنون به موزه‌ای تبدیل شده است که سالانه نزدیک به 400 هزار بازدید‌کننده را از کشورهای مختلف جهان جذب خود می‌کند.
رییس موزه نیز در این بازدید به مدیرعامل کانون خیرمقدم گفت و توضیح‌هایی در مورد این موزه بیان کرد.
در ابتدای این بازدید تعدادی از فرزندان شهدای لبنانی هدایایی را به مدیرعامل کانون و گروه همراه اهدا کردند.