تبلیغ جشنواره‌ی کتاب در خیابان‌های شهر تهران

سازمان زیباسازی شهر تهران در یک اقدام فرهنگی، تبلیغ جشنواره و نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در نقاط مختلف پایتخت را بر عهده گرفت.

محسن حموله، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری با اعلام این خبر گفت: در یک همکاری میان این دو نهاد، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان زیباسازی با هدف حمایت از کتاب کودک و نوجوان به عنوان یک کالای موثر فرهنگی، تبلیغ جشنواره و نمایشگاه کتاب را که به میزبانی کانون برگزار می‌شود، در سطح شهر تهران، خصوصا مناطق پرتردد مرکزی شهر به عهده گرفت.
حموله تصریح کرد که در بیلبوردهای تبلیغاتی سازمان زیباسازی شهر تهران در دوازده نقطه‌ی مختلف، پوستر جشنواره و نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان به مدت دو هفته درج شده که این حرکت در اطلاع‌رسانی بیشتر این رویداد فرهنگی به خانواده‌ها قطعا موثر و حرکتی قابل تقدیر است.
روبه‌روی در اصلی دانشگاه تهران، روبه‌روی ساختمان دانشگاه علمی‌کاربردی در خیابان کریم‌خان، مقابل هتل لاله در خیابان حجاب، ضلع شمالی میدان فلسطین، اتوبان صدر، بلوار آفریقا، خیابان‌های شهید مطهری، شهید دکتر بهشتی و خیابان ولی‌عصر، از جمله مکان‌هایی هستند که تبلیغ جشنواره‌ی کتاب کانون بر بیلبوردهای آن نقش بسته است.
هفدهمین جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان، از 18 تا 24 بهمن‌ماه با برگزاری یک نمایشگاه بزرگ کتاب، در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود. این جشنواره علاوه بر برگزاری نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان، در بخش‌های اهدای جایزه‌ی کتاب‌‌های برتر و نیز برپایی میزگردهای تخصصی و برنامه‌های دیدار با مخاطبان و عرضه‌ی محصولات فرهنگی به خانواده‌ها و مدارس، فعال خواهد بود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌‌الملل کانون با دعوت از خانواده‌ها برای حضور در این نمایشگاه، تاکید کرد که با توجه به حضور بیش از 40 ناشر تخصصی کتاب‌های کودک و نوجوان در این یک‌هفته، تنوع آثار ارایه‌شده طوری است که مخاطبان می‌توانند با سلیقه‌های مختلف، نیازهای خود و فرزندان‌شان را در این ایام برطرف کنند.
امسال این جشنواره با تاکید بر ورود کتاب کودک و نوجوان به سبد خرید خانواده‌ها، نمایشگاه تخصصی خود را با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از جمله نمایش فیلم و تئاتر و هم‌چنین غرفه‌های عمومی و موضوعات تخصصی همراه کرده است.