جُنگ آموزشی‌سرگرمی کوشش خردسال و کودک منتشر شد

سی‌ و یکمین شماره جُنگ آموزشی‌سرگرمی کوشش کودک به همراه شماره‌های 20،21 و 22 همین نشریه ویژه خردسالان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانه‌ی بازار نشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شماره 31 نشریه کوشش کودک شامل بخش‌های متنوع شعری، داستان‌های مختلف کودکانه، «گفت‌وگو»، «کلمه‌های خام، ترکیب‌های نرسیده»، «انشاهای دبستانی» و «بازی و سرگرمی» و دیگر مطالب علمی و خواندنی است.
همچنین در جدیدترین شماره‌های نشریه خردسال مطالب خواندنی برای این گروه سنی به چاپ رسیده که در صفحه نخست این جُنگ آموزشی سرگرمی مطلبی با عنوان «ما و شما» خطاب به خانواده‌ها است که در آن بر اهمیت دوره طلایی خردسالی برای گسترش فکر، زبان و مهارت‌ها و توانایی‌های کودک تاکید شده است.
سلام، این‌ کار تو نیست، لاک‌پشت، انجیر، چه سنگی، اگر گفتی چی بازی کنیم، جوجه سومی، من چی هستم؟، اُردکو و خرگوشی، قصه، فکر، گفت‌وگو...، قایم موشکِ فیلی و... عنوان برخی از شعرها، داستانک‌ها و مطالبی است که از شاعران و نویسندگان این حوزه با تصویرگری‌های شاد و جذاب برای خردسالان در این شماره‌های نشریه به چاپ رسیده است.
کوشش خردسال با تنوع موضوع‌های مختلف در جستجوی گسترش دنیای ذهنی و خیالی کودکان است، به دنبال آن است که مهارت‌ها و توانایی‌های آن‌ها را افزایش دهد و تلاش می‌کند با بازی و سرگرمی، قصه و نمایش دنیای خلاق‌تر و دلنشین‌تری برای کودکان به وجود آورد.
صاحب امتیاز این نشریه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سردبیر آن زهره پریرُخ است.
نشریه کوشش کودک با قطع 32 در 23 سانتی‌متر در 64 صفحه رنگی به چاپ رسیده و سه شماره نشریه خردسال نیز در دو مجلد با قطع 19 در 26 سانتی‌متر، هر کدام در 60 صفحه تمام رنگی و با قیمت 5هزار و 700 تومان عرضه شده است.