مهمانی مهر و نیایش کانون آغاز شد

بیش از 20 غرفه ویژه‌برنامه «مهمانی مهر و نیایش» کانون، فعالیت‌های فرهنگی، ‌هنری و ادبی خود را با محوریت دینی ویژه‌ کودکان و نوجوانان از ساعت 19 روز 26 خرداد در کانون آغاز کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برپایی کارگاه‌های ادبی، ساخت عروسک، سفال، خوشنویسی، نقاشی، اریگامی (کاغذ و تا)، نمایش خلاق، گام به گام تا اندیشه و آموزش ساخت فیلم پویانمایی با استفاده از گوشی‌های تلفن همراه از جمله بخش‌های این مهمانی است.
هم‌چنین کارگاه‌های فراگیر، بازی‌های خلاق، توسعه و ترویج کتاب‌خوانی، علمی، سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای، کانون در یک نگاه، بخش عرضه‌ی کتاب و محصولات فرهنگی کانون و غرفه‌هایی از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، شهرداری تهران و گروه سلامت و هنر از دیگر بخش‌های ویژه‌برنامه‌ی مهمانی مهر و نیایش است.
این برنامه از روز 26 خرداد در فضایی به مساحت 2هزار مترمربع در بخش نمایشگاهی مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران آغاز شده و تا 4 تیر هر شب از ساعت 19 تا 23 پذیرای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند و خانواده‌هاست.