فیلم‌های سینمایی کانون در ویژه برنامه ماه رمضان

نمایش فیلم‌های بلند و سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز 26 خرداد در مهمانی «مهر و نیایش» آغاز شده و تا 4 تیر(18 رمضان) ادامه دارد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم سینمایی «مادر» به کارگردانی لیلا میرهادی روز 30 خرداد ساعت 19 برای عموم نمایش داده می‌شود و در ادامه روزهای بعد نیز به ترتیب فیلم‌های «آقای مدیر» به کارگردانی حسن آقاکریمی و «مرادو» از مجتبی صفرعلی‌زاده در سالن آسمان مجموعه نمایشگاهی مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری به نمایش در خواهد آمد.
هم‌چنین فیلم‌های «مردکوچک» اثر ابراهیم فروزش، «درسی برای فردا» به کارگردانی غلام‌رضا حیدرنژاد و «بال‌های سپید» از مهدی و ناصر هاشمی به ترتیب در روزهای دوم تا چهارم تیر برای عموم بازدیدکنندگان نمایش داده می‌شود.
گفتنی است در روزهای آغاز ویژه ‌برنامه‌ی «مهمانی مهر و نیایش» نیز فیلم‌های «آلبوم» به کارگردانی غلامرضا حیدرنژاد، «سبز کوچک» به کارگردانی غلام‌رضا رمضانی و «مسیر عشق» از سیدمرتضی احدی نمایش داده شده است.
ویژه برنامه‌ی «مهمانی مهر و نیایش» تا 4 تیر هر شب از ساعت 19 تا 23 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.