تمامی فعالیت‌های کانون آمیخته به اندیشه اسلامی است

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معتقد است فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی موجب ظهور و بروز فطرت‌های الهی در باطن بچه‌ها می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رضا قمرزاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه «مهمانی مهر و نیایش» کانون گفت: فعالیت‌های مذهبی مراکز کانون یک برنامه در کنار دیگر فعالیت‌های آن نیست، بلکه تمامی فعالیت‌هایی که مربیان کانون در مراکز فرهنگی‌هنری به کودکان و نوجوانان ارایه می‌کنند، با اندیشه‌های اسلامی آمیخته است.
وی افزود: در کانون مربیان هم‌زمان با ارایه فعالیت‌های فرهنگی، ‌هنری و ادبی با اعمال و رفتار خود نیز زمینه رشد و پرورش مخاطبان را فراهم می‌کنند و در ویژه‌برنامه «مهمانی مهر و نیایش» نمونه‌ای از چگونگی این رشد و پرورش خلاقیت‌ها و استعدادهای کودکان با استفاده از فرهنگ و هنر به نمایش گذاشته شده است.
معاون فرهنگی ‌هم‌چنین یادآور شد: به منظور ورود تخصصی‌تر به حوزه فعالیت‌های مذهبی در کانون طرحی را آماده ‌کرده‌ایم تا در برخی مراکز با حفظ شیوه‌های معمول فعالیت‌ها، گرایش‌های مذهبی آن‌ها پررنگ‌تر شود.
وی ادامه داد این در صورت مصوب شدن در شورای فرهنگی کانون به شکل ملی اجرا خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تمام فعالیت‌های 42‌گانه فرهنگی‌، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مراکز با رویکرد‌های دینی و مذهبی صورت گیرد.
ویژه‌برنامه‌ی «مهمانی مهر و نیایش» تا 4 تیر(18 رمضان) هر روز از ساعت 19 تا 23 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران با برنامه‌های متنوع فرهنگی، ‌هنری و ادبی پذیرای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند است.