کد خبر: 266543
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
رتبه اول قصه‌گویی رضوی کشور از آن قصه‌گوی خراسانی

در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی داود ریحانی مربی سیار فریمان مربی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان – مرکز فریمان- موفق به کسب رتبه اول در بخش رضوی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، با پایان یافتن نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و اعلام برترین‌های این جشنواره، مربی سیار روستایی شهرستان فریمان با قصه «ضمانت آقا» توانست رتبه اول در بخش رضوی را از آن خود کند.
از استان خراسان رضوی، نسرین نامور با قصه «دیگ گلی، انگشتانه مسی»، داود ریحانی با قصه «تعبیر خواب پادشاه » در بخش مربیان کانونی، سیداحمد مصطفوی با قصه« مرد بافنده و مار» در بخش آزاد، داود ریحانی با قصه «ضمانت آقا» در بخش رضوی و زهرا بیاتی و جمیله جامساز به ترتیب با قصه‌ »کیسه روباه» و«طاوس» در بخش مادربزرگ‌ها به مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافته بودند که از این میان داود ریحانی توانست رتبه اول در بخش رضوی را به خود اختصاص دهد.
آسیه رحمتی از استان خوزستان با قصه «در سایه سار مهربانی» رتبه دوم و فرانک فروزانفر از استان البرز برای قصه «ستاره‌ای که درخشیدن گرفت» رتبه سوم را در بخش رضوی کسب کردند.
نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون از 27 بهمن ماه تا 1 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی کانون در خیابان حجاب تهران با شرکت قصه‌گویانی از کشورهای مختلف برگزار شد.