کد خبر: 266607
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
برترین‌های مسابقات ورزشی کارکنان کانون معرفی شدند

چهاردهمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان هم‌زمان با دهه مبارک فجر برگزار و برترین‌های این دوره معرفی شدند.

 به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فریدون واحدی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در آیین اهدای جوایز برترین‌های ین دوره گفت: با توجه به اهمیت ورزش در سیاست‌های دولت و به منظور شادابی و نشاط بیشتر کارکنان تلاش کردیم در این دوره جدی‌تر به این موضوع پرداخته شود.
وی با اشاره به این‌که امروز در علم پزشکی ورزش به عنوان یک درمان تجویز می شود افزود: توجه به ورزش همگانی یکی از وظایف سازمانی محسوب می‌شود چرا که در سازمانی که شادابی و نشاط حاکم باشد بهره‌وری کارکنان افزایش می‌یابد و موجب همدلی و وحدت بیشتر افراد و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در پیشبرد اهداف سازمان می‌شود.
واحدی با بیان این که مدیران سازمان نیز باید بیشتر در بخش ورزش حضور یابند یادآور شد: تلاش خواهیم کرد در طرح‌های ساخت مجتمع فرهنگی آموزشی کانون در شمال کشور و تهران فضاهایی استانداردی برای ورزش مهیا کنیم تا کارکنان و خانواده‌هایشان بتوانند بیشتر از آن استفاده کنند.
وی هم‌چنین اظهار امیدواری کرد برای سال 96 زمینه‌ای فراهم شود تا کارکنان بیشتری در این مسابقات شرکت کنند و در رقابتی سالم و ایجاد فضایی همدلی بیشتر به توسعه ورزش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کمک کنیم.  
 در این آیین هم‌چنین موسی رضا نظری مدیرکل پشتیبانی و منابع انسانی کانون نیز ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این دوره و قدردانی از مدیرعامل و معاون توسعه و مدیریت منابع کانون به خاطر همراهی‌ها و رهنمودهای سازنده‌شان و تشکر از تلاش‌های تمامی دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات گفت: برای برگزاری این مسابقات از 2 ماه قبل نشست‌های هماهنگی در واحد بیمه و رفاه برپا شد.
 وی افزود: در برنامه‌ریزی‌های این دوره از مسابقات ورزشی کارکنان کانون تلاش کردیم نظرات و پیشنهادهای افراد صاحب‌نظر این عرصه را به منظور برگزاری هرچه بهتر رشته‌های ورزشی که قابلیت اجرایی در کانون دارند جمع‌آوری و پس از بررسی‌های لازم تقویم اجرایی آن را  تدوین کنیم.
بر اساس این گزارش چهاردهمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان کانون در 7 رشته ورزشی شامل: شنا، دارت، دومیدانی، تنیس روی میز،طناب‌کشی، والیبال و فوتسال در سالن ورزشی دارا و سارای کانون برگزار شد که به جز رشته‌ی شنا و فوتسال که ویژه آقایان بود در سایر رشته‌ها بانوان نیز  با هم به رقابت پرداختند.
بر اساس اعلام کمیته ورزشی کانون در رشته‌های انفرادی در شنای مردان محمود شعبانی، داود بشارت و اسماعیل محمودیان به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
هم‌چنین در رقابت پرتاب دارت آقایان به ترتیب سهراب شریفیان، محمد محمدی و مجتبی عبدالرحیمی و در بخش بانوان خانم‌ها شایسته همتی، فاطمه همتی و سعیده‌سادات موسوی توانستد مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.
در رشته دو میدانی نیز قاسم صیدانلو، بهنام قربانی و علی احمدی‌نوروز محله در بخش آقایان و طاهره اصغری، آرزو اشرفی‌مقدم و فاطمه عابدینی در بخش بانوان اول تا سوم شدند.
بر همین اساس در رشته‌ی تنیس روی میز نیز علیرضا بیک‌وردی، سیدمجید حسینی، سیدحمید نبوی و خانم‌ها فاطمه روحی، هانیه امامی و زهرا شکریان در دو بخش آقایان و بانوان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
در بخش تیمی در رشته طناب‌کشی آقایان نیز تیم «الف» کانون زبان ایران به مقام اول رسید و تیم‌های اداره‌ خدمات و «ب» کانون زبان ایران به ترتیب دوم و سوم شدند هم‌چنین در بخش بانوان این رشته‌ نیز تیم‌های الف ستاد، کانون زبان ایران و الف کانون استان تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.
در همین حال در رشته‌ی والیبال آقایان تیم‌های کانون زبان ایران، کانون استان تهران و تیم نظارت بر چاپ و توزیع محصولات به مقام اول تا سوم دست پیدا کردند و تیمبانوان پایگاه مقاومت‌ بسیج حمزه سیدالشهداء کانون نیز مقام اول را کسب کرد.
 در رشته فوتسال آقایان این دوره از بازی‌ها تیم‌های کانون چاپ و کانون زبان ایران(الف) به فینال رسیدند و دو تیم‌ اداری مالی و امور مالی نیز در مرحله رده‌بندی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم فوتسال کانون‌چاپ مقام اول را کسب کرد و تیم‌های کانون زبان ایران، اداری مالی و تیم امور مالی به ترتیب دوم تا چهارم شدند.
بر همین اساس در آیینی که با حضور مسوولان روز سوم اسفند از ساعت 10 تا 12 در سینما کانون برگزار شد جوایز برترین‌های چهاردهمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا ‌شد.