«تو مثل طوطی»؛ بازنمایی زندگی امروز با حکایت دیروز

نمایش «تو مثل طوطی» به نویسندگی و کارگردانی آرین ناصری‌مهر و امیرحسین انصافی از روز 16 خرداد بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش که برگرفته از یکی داستان‌های مثنوی است در ماه‌های خرداد و تیر در سالن گلستان این مرکز باسابقه اجرا می‌شود.
«تو مثل طوطی» قصه‌ خانواده‌ای است که مادر و پدر شاغل هستند تا این‌که مادر برای انجام ماموریتی به سفر می‌رود و پدر، مسوولیت فرزند را بر عهده می‌گیرد و در این راه با هم به دنیای شگفت‌انگیز قصه‌های مثنوی سفر می‌کنند و مشابه خود را در این سفر باز می‌یابند...
بازیگران این نمایش امیرحسین انصافی، آرین ناصری‌مهر و یاسمن‌سادات رادمنش هستند و آهنگ‌سازی آن بر عهده امیرحسین انصافی است.
بر همین اساس، منیر مولوی‌زاده، شیدا صفوی، علیرضا حسین‌پور و پانته‌آ صفامنش سازندگان عروسک‌های این نمایش‌اند و اجرای دکور، صحنه و لباس را هانیه زحمتکش و الهه میرزایی بر عهده داشته‌اند. 
همچنین سمیرا انصافی به عنوان عکاس و مهدی سراج، پیام رضایی و مهرنوش دلیری به عنوان مدیران صحنه با این نمایش همراهی می‌کنند.
موسیقی این اثر که از جدیدترین تولیدات اداره کل سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، به صورت زنده اجرا می‌شود.
«تو مثل طوطی» همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت 17:30 برای عموم علاقه‌‌مندان و صبح‌ها ویژه مهدکودک‌ها با هماهنگی قبلی به نمایش گذاشته می‌شود.
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای ذخیره بلیت با شماره‌های 88980721 و 88966119 داخلی 28 تماس بگیرند.