درخشش نوجوان همدانی در مسابقه ادبی «نامه‌ی‌ نامور»

نوجوان همدانی عضو مرکز مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در مسابقه ادبی «نامه‌ی نامور» خوش درخشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، عارف درویشی  عضو فعال مرکز مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون توانست در مسابقه ادبی «نامه‌ی نامور» که از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کشور برگزار شد رتبه برتر بخش نوجوان را کسب کند.
مسابقه ادبی «نامه‌ی نامور» از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع، نامه‌ای به یکی از شخصیت‌های شاهنامه‌ی حکیم ابوالقاسم فردوسی برگزار شد.
این مسابقه با هدف تقویت و توجه بیش از پیش به زبان مادری اقوام ایرانی و زبان کهن فارسی و همچنین انتشار آثار برگزیده اعضا با یک موضوع واحد در سطح ملی برگزار شد.
آشنایی هرچه بیشتر اعضا با داستان‌های شاهنامه فردوسی به‌عنوان یکی از گنجینه‌های ارزشمند و کهن ادبیات فارسی و همچنین جلب‌توجه و حمایت مدیران از بخش مکاتبه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و تقویت و گسترش سیار روستایی و پستی و نیز کمک به پایدارسازی اعضای مکاتبه‌ای از طریق انتشار آثار برگزیده  از دیگر اهداف این مسابقه بود که در آن شرکت‌کنندگان می‌توانستند نامه‌های خود را به هر یک از شخصیت‌های شاهنامه در قالب شعر، داستان و یا نامه به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.