کد خبر: 269797
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
گردهمایی مربیان هنری کانون آذربایجان شرقی برگزار شد

مربیان هنری کانون استان آذربایجان شرقی در گردهمایی خود به تبادل تجربیات پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این گردهمایی یوسف‌زاده مدیر کل کانون استان با اشاره  به بر گزاری  کارگاه‌های مختلف در کانون استقبال خانواده‌ها و مخاطبان را نشان از اعتماد آنان دانسته و بر اهمیت حفظ این اعتماد تاکید کرد. وی با بی‌سابقه توصیف نمودن این استقبال از کارگاه‌ها‌ی کانون در تابستان 96 ، خواستار برنامه‌ریزی جهت ادامه دار بودن این فعالیت‌ها در فصول دیگر سال شد.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی با اشاره به نوع فعالیت‌های فرهنگی هنری در کانون افزود: کار برای کودکان مقدس است باید قدر این نعمت را بدانیم و با تلاش و پیگیری در رفع موانع و تقویت نقاط قوت کوشا باشیم.

 در ادامه جلسه به صورت پرسش و پاسخ در فضایی صمیمی میان مربیان ومدیر کل ادامه یافت و یوسف‌زاده بر تلاش کانون استان در رفع مشکلات مراکز فرهنگی هنری و بخصوص مربیان و کارکنان تاکید کرد.

این گردهمایی با هدف تبادل تجربیات میان مربیان هنری مراکز، تبیین اهداف و برنامه‌های واحد هنری در سال 96، هماهنگی و یکسان‌سازی فعالیت‌های کارگاه‌ها هنری مراکز و بررسی راه‌کارهای راه‌اندازی انجمن‌های تخصصی هنری برگزار شد.