برگزاری گردهم‌آیی مشترک مدیران‌کل معاونت آموزش ابتدایی و کانون

گردهم‌آیی مشترک مدیران‌کل ستادی و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با سخنرانی فخرالدین دانش‌آشتیانی آغاز شد.

 به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، وزیر آموزش و پرورش در این گردهم‌آیی در زمینه‌ی چگونگی تعامل و همکاری بیشتر کانون و آموزش و پرورش در نظام تحول سخنرانی کرد.
هم‌چنین امضای تفاهم‌نامه‌ای در زمینه‌ی چگونگی اجرای فعالیت‌های مشترک میان دو سازمان بین مدیرعامل کانون و معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و سخنرانی این دو مسول بخش دیگری از این گردهم‌آیی یک روزه است که روز 1 مرداد 1396 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد.
در همین حال بخشی از این گردهم‌آیی یک روزه نیز به گفت‌وگوی علمی محمود مهرمحمدی، محمدعلی شامانی و صادق‌ صادق‌پور و بیان دیدگاه‌های علمی آنان در این زمینه اختصاص یافت.
پخش نماهنگ معرفی کانون و فیلم کوتاهی از فعالیت‌های طرح «کانون مدرسه» در سال تحصیلی گذشته از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این گردهم‌آیی بود.
گردهم‌آیی مشترک مدیران‌کل ستادی و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش روز اول مرداد96 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برگزار شد.