کد خبر: 272120
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
بازدید 663
روز جهانی کودک و پیام حمایت از طبیعت با نمایش اعضای تهران

در ویژه برنامه روز جهانی کودک که با حضور مسوولان کانون و نهادهای مختلف در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون برگزار شد، اعضا و مربیان کانون استان تهران، به اجرای برنامه های متنوعی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، هم‌زمان با شانزدهم مهرماه سال 1396 ویژه‌برنامۀ روز جهانی کودک با حضور مسوولان نهادهای عضو شورای برنامه‌ریزی هفته‌ی ملی کودک و 500 نفر از دانش آموزان مدارس و اعضای  مراکز کانون استان، در سالن بهنام مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون برگزار شد.
علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون در ابتدای این برنامه در سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از حضور تمامی مسوولان در این آیین گفت: به اعتقاد ما بچه‌ها هدیه‌های خدا هستند که نزد ما به امانت گذارده شده‌اند و باید تلاش کنیم با مراقبت‌هایمان امانتداران خوبی برای خدای مهربان باشیم.
وی با اشاره به شعار امسال هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک با عنوان «هر کودک نشانی خداست...» افزود: این بدان معناست که در ذات کودکان و نوجوانان پاکی، مهربانی و محبت نهاده شده که تمام آن ویژگی‌های پروردگار بی‌همتاست.
وی در پایان از تلاش‌های مربیان، کارشناسان و دست اندرکاران این حوزه قدردانی و به کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، دینی و... اعلام کرد که از حضور و بهره‌مندی شما از خدمات مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استقبال می کنیم.
پخش نماهنگی به مناسبت روز جهانی کودک، اجرای میکرو تئاتر سرود کانون با شیوه‌ای خلاق توسط اعضای کودک و نوجوان مرکز شماره 25 ، مسابقه و اجرای منظومه‌خوانی عاشورایی «ظهر روز دهم» کاری از اعضای ارشد مرکز فرهنگی‌هنری شماره 10  از برنامه های این روز بود که توسط اعضا و مربیان  مراکز کانون استان تهران برگزار شد.

از دیگر برنامه های این ویژه برنامه، که با استقبال بسیار زیاد مخاطبان و مسئوولان مواجه شد، تئاتر صحنه ای زیست محیطی با عنوان " زمین " کاری از اعضای مرکز فراگیر شماره 40 کانون تهران  بود که بازیگران آن، مجموعه ای از خردسالان4 سال تا اعضا کودک ونوجوان و والدینشان بودند.

در پایان این نمایش که با مفهوم ارزشمند حفظ محیط زیست و توجه به طبیعت به اجرا در آمد، مدیر کل کانون استان و برخی دیگر از مسئولان در کنار بازیگران، به صحنه آمدند و نمایش را به با حضور پدران و مادران به پایان بردند.  
ویژه‌برنامه‌های روز جهانی و هفته‌ی ملی کودک از روز 15 مهر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران و بیش از یک‌هزار مرکز فرهنگی‌هنری کانون در سراسر کشور آغاز شده و تا پایان روز 21 مهر ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =