حاج علی اکبری:حفظ و انتقال هویت ملی و دینی به کودکان و نوجوانان رسالت کانون است

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،حجت ‌الاسلام محمدجواد حاج ‌علی ‌اکبری در دیدار با کارشناسان،مربیان و کارکنان کانون استان اصفهان با اشاره به رسالت کانون گفت: با توجه به طیف مخاطبین کانون و هم چنین هجمه ای که علیه آینده سازان کشور صورت می گیرد، هر روز رسالت و مسوولیت ما در کانون بیشتر و حساس تر می شود.

عضو هیات مدیر کانون با تاکید بر تقویت هویت در کودکان و نوجوانان اظهار کرد: استمرار و دوام هویت یک ملت وابسته به اتصال صحیح نسل ها است و اگر این اتفاق به عنوان یک رابطه بین نسلی به صورت مناسب انجام شود اعتلای هویت ملی و ارتقای فرهنگ کشور را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز فضای کانون می تواند بستر مناسبی جهت تربیت کودکان و انتقال هویت ملی و دینی به فرزندان باشد و حفظ این سرمایه بزرگ و ارتباط میان نسل ها و دلبستگی کودکان و نوجوانان به هویت خود مهمترین رسالت کانون است.

حجت‌ الاسلام حاج علی اکبری با اشاره به ارزش مربی بودن در کانون گفت: تازه های خقلت و آفرینش در اختیار شما هستند و شما می توانید با زبان فطرت و با عشق و علاقه،کودکان و نوجوانان را در مسیر صحیح راهنمایی و هدایت کنید و این توفیقی است که امروز نصیب شما مربیان کانون شده است.

عضو هیات مدیره کانون اهمیت فعالیت برای کودکان و نوجوانان را مورد تاکید قرار داد و افزود: در تعالیم دینی بر این موضوع تاکید شده که پایه های اساسی شخصیت هر انسانی در این دوران شکل می گیرد و این موضوع اهمیت رسالت کانون را سنگین تر می کند. وی ادامه داد: قطعا فعالیت های متنوع در مراکز کانون و هم چنین رفتار مربیان در ذهن کودکان ماندگار می شود و در انتخاب مسیر زندگی آینده آن ها موثر خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به وجود دغدغه میان اعضای هیات مدیره کانون در جهت رفع مشکلات شغلی و معیشتی کارکنان گفت: امروز در مدیریت کانون دوراندیشی و متانت خوبی را مشاهده می کنیم و اعضای هیات مدیره نیز همیشه در تلاش هستند تا در حد توان با رفع برخی مشکلات موجبات دلگرمی بیشتر برای کارکنان کانون را فراهم کنند.

در ابتدای این نشست مهدی قربانی مدیرکل کانون استان ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام حاج علی اکبری گزارشی کوتاه از فعالیت های کانون پرورش فکری استان اصفهان ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =