برپایی نمایشگاه هنری « یادگار ماندگار» در همدان

همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدا و رزمندگان ۸ سال جنگ تحمیلی نمایشگاه هنری از آثار منتخب مسابقه استانی با عنوان « یادگار ماندگار» در کانون استان همدان برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدا و رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی و همچنین به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نمایشگاه هنری  از آثار منتخب مسابقه استانی با عنوان « یادگار ماندگار» در کانون استان همدان برگزار شده است.

لیلا السادات خوانساری کارشناس هنری کانون استان خاطر نشان کرد: در این مسابقه 497 اثر با گرایش‌های هنری در شاخه‌های نقاشی، خوشنویسی، سفال و عکاسی ویژه مربیان هنری کانون استان  و اعضا کودک و نوجوان در کارگاه‌های هنری خلق شد و پس از داوری 300 اثر در بخش‌های مختلف به مرحله استانی راه یافت.

در این نمایشگاه آثاری از مربیان و اعضا کانون سراسر استان با موضوع دفاع مقدس در قالب 148 اثر نقاشی، 74 اثرخوشنویسی، 15 اثر عکس  و 63 اثر سفال به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است این نمایشگاه به مدت یکماه در سالن نمایش مرکز شماره یک کانون، واقع در میدان باباطاهر از ساعت 8 صبح لغایت 17 در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =